چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حمله اراذل و اوباش به زن بی دفاع در فومن/ مادری که جلوی چشمان فرزندش کتک خورد
    05 فروردین 1395 - 13:07
    شناسه : 1656
    1

    زنی در فومن در اقدامی بی شرمانه توسط اراذل و اوباش مورد حمله و سوء قصد قرار گرفت به گزارش خبرگزاری «با مردم» به نقل از کاسپین . عصر امروز(چهارشنبه) زنی که در حال عبور از پیاده رو در شهر فومن بود مورد سوء قصد و آزار و اذیت اراذل و اوباش قرار گرفت. این زن […]

    پ
    پ

    66-250x172زنی در فومن در اقدامی بی شرمانه توسط اراذل و اوباش مورد حمله و سوء قصد قرار گرفت

    به گزارش خبرگزاری «با مردم» به نقل از کاسپین . عصر امروز(چهارشنبه) زنی که در حال عبور از پیاده رو در شهر فومن بود مورد سوء قصد و آزار و اذیت اراذل و اوباش قرار گرفت.

    این زن جوان که برای تفریح پسر هشت ساله اش به پارک شهر فومن می رفت در کوچه نصر اول در خیابان امام خمینی شهر فومن با آزار سه نفر از اراذل و اوباش مواجه شد.

    خانم ن. ع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بین المللی کاسپین در فومن اظهار کرد: در حال عبور از پیاده رو با فرزندم بودم که به پیشنهاد بی شرمانه دوستی با یکی از این اراذل روبرو شدم.

    وی با بیان اینکه در برخورد نخست بدون اعتنا از کنار این اوباش رد شدم، افزود: دست فرزندم را گرفتم که با سرعت بیشتری از کنارشان رد شوم اما با سد معبر با آنها مواجه شدم.

    مادر احسان هشت ساله افزود: این اراذل و اوباش با بیانات رکیک و فاحش از من درخواست های غیر مشروع داشتند.

    وی با بیان اینکه من با سرعت این موضوع را با مرکز فوریت های پلیس اطلاع دادم گفت: پس از اطلاع رسانی به پلیس یکی از این جوانان به سمتم حمله ور شد.

    این زن که به میهمانی یکی از اقوام خود در فومن آمده بود، اضافه کرد: آمدم که شماره پلاک موتور را بردارم تا برای نیروی انتظامی بخوانم که یکی از این جوانان پای خود را روی پلاک موتور گذاشت.

    این زن با بیان اینکه توهین های رکیک این اراذل امان را از من بریده بود، افزود: چون خلاف انتظارات آنها پلاک موتورشان را بر می داشتم مورد هجوم و حمله یکی از اراذل قرار گرفتم.

    این زن جوان با اشاره بر اینکه اقدام این اراذل و اوباش رعب و وحشت را در بین مردم به راه انداخته بود افزود: هیچ کسی جرأت مقابله با تعدی و تجاوز این اراذل را نداشت.

    مادر احسان ادامه داد: این جوان با بی غیرتی تمام از ناحیه سر، صورت و پهلو ضرباتی را به من وارد کرده است.

    به گفته شاهدان عینی این زن پس از وارد آمدن ضربات نقش بر زمین شد و ماموران نیروی انتظامی پس از ده دقیقه از شروع حادثه در محل حاضر شدند.

    در ادامه ماجرا این زن به همراه شاهدان به محل کلانتری برای شکایت و دفاع از حقوق پایمال شده شهروندی اش رفتند.

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.