×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

کوچکی نژاد - نامه‌های سفارشی جبار کوچکی‌نژاد نماینده اصولگرای رشت برای فرزندانش -

مسئولان سیاسی در تمام کشورها به دلیل موقعیت شغلی‌شان و قدرتی که آن جایگاه به آنها اعظا کرده همواره تحت رصد افکار عمومی و رسانه‌ها قرار داشته و دارند. در این بین هرچقدر شفافیت بیشتر باشد تخطی از قوانین نیز کمتر بوده و جلوی بسیاری از رانت‌ها گرفته خواهد شد. چندی پیش نامه‌هایی از سوی جبار کوچکی نژاد نماینده اصولگرای رشت در مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی و برخی سایتهای خبری دست به دست می‌شود که او درحال سفارش به برخی مسئولان در رابطه با وضعیت شغلی فرزندانش بوده است.

پیگیری پدر برای پسر جواب داد

حسن کوچکی نژاد کارمند رسمی بانک توسعه تعاون، با ارسال نامه‌ای به جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی خواستار دو روز ماموریت در هفته جهت همکاری با دفتر نماینده شد.
نماینده رشت نیز طی پارافی به مدیرعامل بانک توسعه و تعاون نوشت: با توجه به حجم کار زیاد نمایندگان و نظر به اینکه ایشان ارشد کامپیوتر می باشد بانک هم به شدت نیاز به ایشان دارند دستور فرمائید در هفته دو روز ترجیحا پنجشنبه و دوشنبه با دفتر همکاری نمایند.

در ادامه طی مکاتباتی بین سرپرست وقت اداره کل کارگزینی و مدیر شعب استان گیلان، با این درخواست موافقت گردید.

حسن کوچکی نژاد پسر نماینده رشت است و این مکاتبات مربوط به سال ۹۶ است.

نامه جالب جبار کوچکی نژاد برای هیئت علمی شدن دخترش در دانشگاه آزاد

جبار کوچکی نژاد، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی، تابستان سال گذشته با ارسال نامه‌ای به فرهاد رهبر رئیس وقت دانشگاه آزاد اسلامی درخواست هیئت علمی شدن ریحانه کوچکی نژاد را مطرح کرد.

کوچکی نژاد با این نامه موفق شد دستور مساعدت فرهاد رهبر را برای درخواست دختر خود بگیرد و به این ترتیب مسیر هیئت علمی شدن ریحانه کوچکی نژاد را هموار نماید.

او در این نامه نوشت: «ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی جناب آقای دکتر رهبر

سلام علیکم

احتراما ضمن تقدیر و تشکر به استحضار می رساند خانم ریحانه کوچکی نژاد دکتری شیمی، کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با توجه به قانون حمایت از ایثارگران به صورت هیات علمی در گیلان جذب شود.

کوچکی نژاد»

این نامه که در تاریخ ۳۱ تیر ماه ۹۷ نوشته شد در تاریخ ۱۰ مرداد ۹۷ ثبت اتوماسیون اداری شد و پاراف دستور مساعدت نیز قابل مشاهده است.

نامه ریحانه کوچکی نژاد - نامه‌های سفارشی جبار کوچکی‌نژاد نماینده اصولگرای رشت برای فرزندانش -

رانت نمایندگی مجلس

سوءاستفاده از قدرت ممکن است به واسطه شغل و سمت دولتی فراهم شود یا محصول روابط اجتماعی خاصی مانند رابطه پدر و فرزند باشد. سوء استفاده از قدرت گاهی تحت عنوان مباشرت معنوی، گاهی تحت عنوان معاونت و گاهی به عنوان جرم مستقل قابل بررسی است. از همین رو است که رئیس جمهوری کره جنوبی به دلیل سوءاستفاده از قدرت و ارتکاب تخلف فسادزا محاکمه می‌شود و یا کنگره آمریکا تصمیم به استیضاح ترامپ می‌گیرد.

درخصوص نماینده مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان گیلان نیز اگرچه این نامه‌ها مربوط به سالهای گذشته است اما بدون شک جایگاه حقوقی کوچکی نژاد به عنوان نماینده مجلس در تصمیم مسئولان مبنی بر مخالفت یا موافقت با نامه‌های سفارشی تاثیر گذار بوده است و چه بسا اگر ایشان نماینده مجلس نبود هرگز به نامه‌ها ترتیب اثر داده نمی‌شد.

منبع: دیارمیرزا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.