×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

وزن افزایش وزن لاغری چاقی - راز لاغری ژاپنی‌ها چیست؟ | یک رژیم ساده ژاپنی برای لاغر شدن -

به گزارش همشهری آنلاین، دویچه‌وله به نقل از مجله آلمانی‌زبان «فوکوس» نوشت: بسیاری از مردم ژاپن هنگام بیدار شدن از خواب دو لیوان آب با معده خالی می‌نوشند. این نوع نوشیدن آب تحت عنوان آب‌درمانی ژاپنی، یک روش بسیار متداول برای از بین بردن سموم بدن، بهبود عملکرد کبد، افزایش متابولیسم، کاهش التهاب، بهبود عملکرد دستگاه گوارش و در نهایت کاهش وزن است.

علاوه بر این، شما با نوشیدن آب در حالت ناشتا به بهبود حرکات روده کمک کرده و دچار یبوست نمی‌شوید. وقتی آب وارد معده خالی می‌شود، اسید معده را خنثی کرده و در ضمن باعث می‌شود کمتر احساس گرسنگی کنید و وعده صبحانه خود را کوچک‌تر کنید.

به جای آب شیر، سعی کنید آب معدنی بنوشید چون درصد کربنات هیدروژن آن بالاتر است و تاثیر بیشتری در کاهش اسید معده دارد. زمانی که ناشتا هستید، آب گازدار ننوشید چون با این کار اسید معده را افزایش خواهید داد. سراغ آب سرد هم نروید و بگذارید آب به دمای اتاق برسد.

آب‌درمانی ژاپنی اصولی دارد

به محض بیدار شدن از خواب با شکم خالی سعی کنید نیم‌لیتر آب گرم بنوشید. اگر این میزان زیاد است، از یک لیوان کوچک استفاده کنید و به‌تدریج این میزان را افزایش دهید. حداقل ۴۵ دقیقه بعد از نوشیدن آب، صبحانه را شروع کنید. پس از نوشیدن آب دندان‌ها را مسواک بزنید.

آب درمانی ژاپنی همچنین توصیه می‌کند که قبل از خواب به مدت دو دقیقه آب‌نمک غرغره کنید. این کار غشاهای مخاطی را تمیز می‌کند و باعث می‌شود در طول شب دهان و گلو خشک نشوند. خشکی دهان و گلو شرایط ایده‌آل را برای رشد میکروب‌ها فراهم می‌کند و دلیل بوی بد دهان در صبح است.

نوشیدن آب در صبح باید به یک عادت روزمره تبدیل شود. این کار به شما کمک می‌کند حتی تا ۵ کیلوگرم در سال وزن از دست بدهید. به گفته کارشناسان انجمن پزشکی ژاپن، آب‌درمانی ژاپنی فشار خون خفیف را بعد از یک ماه درمان می‌کند، سطح قند خون را کاهش داده و التهاب معده را از بین می‌برد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.