×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

- با یخ ماسک زیبایی بسازید - ماسک زیبایی

زیبایی پوست و شادابی چهره، یکی از نیازهای بسیار مهم خانم‌هاست. روش‌های زیادی برای این که پوست زیبا و شادابی داشته باشیم وجود دارد که یکی از روش‌های ارزان و قابل دسترس‌، استفاده از یخ آرایشی است. در ادامه به مواد و روش تهیه این ماسک ها اشاره می کنیم:

یخ انار و لیمو برای درمان لکه های پوست صورت

مواد لازم

نصف لیمو،یک عدد سیب زمینی، نصف کاسه دانه انار

کیسه یخ

سیب زمینی پوست کنده و رنده شده را با انار و یک قاشق آب، داخل مخلوط کن ترکیب کنید و نصف لیمو را به آن بیفزایید و دوباره ترکیب کنید.این مواد را داخل کیسه یخ بریزید و 5-6 ساعت داخل فریزر قرار دهید.برای چند دقیقه کیسه یخ را روی موضع بمالید. چند باراین کار را تکرار کنید و بعد با آب سرد بشویید. برای به دست آمدن بهترین نتیجه یک یا 2 تکه یخ را هر روز استفاده کنید.

ماسک یخی برای کاهش چین و چروک

کمی آب خیار و آب گل سرخ را با هم مخلوط کنید و در قالب یخ بریزید تا منجمد شود . از آن به عنوان ماسک جامدی روی صورت خود استفاده کنید. پوست شما جوان و زیبا خواهد شد. این ماسک به کاهش چین و چروک و روشن شدن پوست صورت کمک می‌کند.

ماسک یخ شیری برای پوست‌های خشک

شیر یک روشن کننده طبیعی پوست است که پوست را روشن، شفاف و درخشان می‌کند. این ماسک یخی پوستتان را کاملا نرم می کند و مرطوب کننده قوی برای پوست است.

مواد لازم

شیر، یک قالب یخ

طرز تهیه ماسک یخ شیری

شیر را در قالب بریزید و بگذارید یخ بزند.روی پوستتان به صورت دورانی۳ تا ۴دقیقه ماساژ بدهید.سپس پوستتان را با آب سرد بشویید و با حوله با ملایمت زیاد خشک کنید.

یخ و ماندگاری آرایش

استفاده از یخ ، آرایش را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کند. ماساژ از طریق تکه‌های یخ روی پوست صورت، قبل از انجام آرایش، آن را برای مدت طولانی‌تری ماندگار خواهد کرد.

یخ و از بین بردن پف چشم

به کمک یخ می‌توان پف چشم را برطرف کرد. تکه‌های یخ را در یک پارچه پنبه‌ای بیندازید و آن را زیر چشمان‌تان بکشید، این کار باعث برطرف شدن پف زیر چشم خواهد شد و ورم زیر چشم را از بین خواهد برد.

منبع: خراسان

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.