×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

خلیل‌زاده - مدافع همیشه محروم پرسپولیس تا اطلاع ثانوی/ شجاعت در بداخلاقی! -

به گزارش خبرنگار مهر، مدافعی که از نظر فنی به کار پرسپولیس می آید یکی از بداخلاق ترین و بی انضباط ترین بازیکنان داخل زمین است که نه تنها آرامش را از خودش و یارانش می گیرد بلکه بارها به واسطه رفتارهای غیرحرفه ای به تیمش هم لطمه زده است.

شجاع خلیل زاده حالا به بازیکنی تبدیل شده است که نماد اعتراض و بداخلاقی درون زمین است و حتی روی تصمیمات درست داوران هم اعتراض می کند و سعی در به حاشیه کشیدن بازی دارد. او نه تنها تمرکز را از داور می گیرد بلکه عاملی برای ایجاد تنش روی سکوها هم خواهد بود و رفتارهای او در واکنش تماشاگران نسبت به قضاوت داور تاثیرگذار است.

با این حال خلیل زاده که سال‌هاست سودای پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی ایران را در سر می پروراند هنوز نتوانسته احساسات خود در جریان مسابقه را کنترل کند تا رفتارهای نادرست او تبدیل به تنش با بازیکنان حریف و حتی داور مسابقه شود. درگیری های فراوانی که بارها این مدافع را با محرومیت های مختلف از بازی های حساس لیگ برتر، جام حذفی و حتی لیگ قهرمانان آسیا مواجه کرده است.

مدافع میانی سرخپوشان از ابتدای حضور در پرسپولیس علاقه خود به بازی درگیرانه را ادامه داد اما هربار داور به ضررش سوت زد جنجال آفرینی کرد. یکی از رفتار اشتباه خلیل زاده به دربی هشتاد و ششم پایتخت با استقلال تهران باز می گردد. او با وریا غفوری بازیکن حریف درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد تا در ادامه با داور مسابقه نیز مکالمه ای نه چندان متعارف داشته باشد. حرکاتی که منجر به احضار خلیل زاده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و توبیخ کتبی و جریمه پنج میلیون تومانی شد.

مدافع میانی سرخپوشان در لیگ برتر فصل گذشته هشت کارت زرد از داوران دریافت کرد که چهار اخطارش مربوط به درگیری با داور و بازیکنان حریف می شود. خلیل زاده که شجاعت خود را در فریاد های مکرر بر سر داور و بازیکنان حریف می بیند در حالی در آستانه بازی های حساس این تیم مقابل صنعت نفت آبادان و سپس استقلال تهران با محرومیت تا اطلاع ثانوی روبرو شده است که پیش از این نیز با پیراهن سرخ پایتخت طعم آن را چشیده بود.

خلیل زاده به دلیل اخطار انضباطی در بازی نیمه نهایی فصل گذشته جام حذفی مقابل سپاهان اصفهان بازی حساس فینال را از دست داد.

او که با تمام توان در ترکیب پرسپولیس بازی می کند در هیچ مسابقه ای دست از جنجال بر نمی دارد. خلیل زاده در بازی های دوستانه پیش فصل امسال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان هم اخراج شد.

مدافعی که در دربی نودم پایتخت با استقلال بار دیگر جنجال آفرینی کرد تا در ابتدا با محرومیت دو جلسه ای روبرو شود اما فرجام خواهی او و باشگاه پرسپولیس سبب شد تا یکی از محرومیت هایش بخشیده شود اما همان یک غیبت هم کافی بود تا پرسپولیس در بازی رفت فصل جاری مقابل شهر خودرو تن به شکست بدهد.

ناهنجاری های خلیل زاده در زمین مسابقه تنها مختص به بازی های داخلی نمی شود. او در لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا با بازیکن الوصل درگیر شد تا کارت زرد بگیرد و دیدار با نسف قارشی ازبکستان را از دست بدهد.

به نظر می رسد خلیل زاده مدافعی است که حضور تعلیقی در بازی های آینده سرخ ها و یک حکم تکراری را بیشتر می پسندد: «محرومیت تا اطلاع ثانوی».

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.