×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

بازداشت - بازداشت داماد قلابی در هتل لوکس تهران - بازداشت داماد

به گزارش جوان، این پرونده هفتم خرداد‌ماه امسال بود که این پرونده روی میز کارآگاهان اداره ۱۴ پلیس‌آگاهی تهران قرار گرفت. شاکی که دختری جوان بود در توضیح شکایت خود گفت: دو‌ماه قبل بود که در یکی از شبکه‌های اجتماعی با مردی به نام همایون آشنا شدم. او گفت: که ۳۶‌ساله است و در کار‌های اقتصادی سرمایه‌گذاری می‌کند. چند روز که از آشنایی ما گذشت از من خواست تا در یک طرح اقتصادی در حوزه فروش طلا و جواهر سرمایه‌گذاری کنم. همایون به من اطمینان داد که اگر در این کار سرمایه‌گذاری کنم سود زیادی نصیبم می‌شود که قبول کردم. همایون خیلی شیک‌پوش، مؤدب و مبادی آداب بود برای همین من به او اعتماد کردم. بعد هم به من پیشنهاد ازدواج داد که درخواستش را قبول کردم. شاکی درباره مقداری پولی که در اختیار همایون گذاشته‌بود، گفت: ابتدا طلا‌های شخصی‌ام را که ۲۰۰‌میلیون تومان ارزش داشت به همایون دادم. در مرحله‌های بعد هم به تدریج پول زیادی به او سپردم که در مجموع یک میلیارد تومان از سرمایه‌ام را در اختیارش گذاشتم. پس از آن بود که همایون دیگر به تماس‌هایم جواب نداد و فهمیدم که او من را فریب داده و پولم را کلاهبرداری کرده است که از او شکایت دارم.

بعد از مطرح شدن شکایت بود که کارآگاهان با اطلاعاتی که شاکی در اختیارشان گذاشت دست به تحقیق زدند. بررسی‌ها در این باره جریان داشت تا اینکه شکایت‌های مشابهی هم به پلیس گزارش شد که نشان می‌داد، مرد فریبکار به همین شیوه دختران را با وعده ازدواج فریب داده و پولشان را به جیب می‌زند. کارآگاهان پلیس سرانجام با بررسی شکایت‌های مطرح شده و انجام تحقیقات میدانی موفق شدند با بررسی بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار متوجه شدند که متهم با هویت جعلی در یکی از هتل‌های لوکس تهران اقامت دارد که ۲۷ دی‌ماه او را بازداشت کردند.

متهم در بازجویی‌ها به جرائم خود اعتراف کرد و در توضیح آن هم گفت: از یکسال قبل با پرسه در فضای مجازی دختران پولدار را شناسایی می‌کردم. بعد از آن با آن‌ها وارد دوستی می‌شدم و با عناوین مختلف آن‌ها را با وعده ازدواج فریب می‌دادم. متهم گفت: سرانجام با وعده انجام فعالیت اقتصادی، پول و طلاهایشان را گرفته و ناپدید می‌شدم تا اینکه بازداشت شدم.

سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی‌پور، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت گفت: براساس اعتراف‌های متهم مبلغ کلاهبرداری شده از دختران جوان در حال حاضر ۲‌میلیارد تومان است. وی ادامه داد: تحقیقات از متهم به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۶ تهران برای کشف جرائم بیشتر او همچنان در جریان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.