جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اسکان بیش از ۲میلیون گردشگر در استان گیلان
    05 فروردین 1395 - 13:39
    شناسه : 1661
    0

    اختصاصی با مردم/معاون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان : بیش از۱۶ هزار و  ۳۵۰کلاس میزبان گردشگران فرهنگی از سراسر کشور می باشد. معاون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «با مردم» گفت : پیش از این تعداد ۳۹۹مدرسه با ۱۵هزار و ۵۰۰کلاس در […]

    پ
    پ

    حمیدرضا-آذرپوراختصاصی با مردم/معاون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان : بیش از۱۶ هزار و  ۳۵۰کلاس میزبان گردشگران فرهنگی از سراسر کشور می باشد.

    معاون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «با مردم» گفت : پیش از این تعداد ۳۹۹مدرسه با ۱۵هزار و ۵۰۰کلاس در سطح استان برای فرهنگیان اختصاص داده شده بود که  با توجه به شرایط آب و هوا و تراکم گردشگر۱۱۵۰کلاس درس به مجموعه کلاسها اضافه و هم اکنون بالغ بر ۱۶هزار و  ۳۵۰کلاس در گیلان میزبان گردشگران فرهنگی از سراسر کشور می باشد.

    حمیدرضا آذرپور با بیان اینکه بیش از ۲میلیون گردشگر در استان گیلان اسکان یافته است افزود:۷۰۰هزار نسخه بروشورهای تبلیغاتی گردشگری میان گردشگران توزیع شده است.
    لازم به ذکر است پیش از ظهر امروز مدیر کل تعزیرات حکومتی استان، سازمان صنعت و معدن تجارت، نماینده اماکن و مدیر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از اماکن اسکان مسافران، هتل ها، رستوران و … بازدید کردند.

    photo_2016-03-24_14-38-12

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.