×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

گاز رومیزی اخوان - راهنمای خرید بهترین گاز رومیزی اخوان - گاز اخوان

اجاق گاز مهم ترین وسیله در یک آشپزخانه محسوب می شود. در گذشته اجاق گاز ها به صورت ایستاده یا به اصطلاح مبله طراحی می شدند اما با توجه به کوچک ترین شدن خانه ها و کمبود فضا اجاق گاز های رومیزی و صفحه ای جایگزین اجاق گاز مبله شدند که با استقبال بسیار خوبی نیز رو به رو شدند. از آنجایی که استفاده از اجاق گاز در روز بسیار بالا باید به کیفیت آن دقت شود. شرکت اخوان تولید کننده انواع اجاق گاز صفحه ای و اجاق گاز مبله با کیفیت بالا و در طرح ها و اندازه های متفاوت با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه مشتری می باشد. در خرید گاز رومیزی اخوان فاکتورهای بسیار مهمی رو باید در نظر داشت که آگاهی از این فاکتورها به شخص کمک می کند در هنگام خرید انتخاب مناسب تری داشته باشد. در ادامه به بررسی انواع گاز رومیزی اخوان و کات مهم و کلیدی در هنگام خرید گاز رومیزی می پردازیم.

گاز رومیزی اخوان

در این مدل از اجاق گاز برای قرارگیری آن در آشپزخانه می بایست در محل مورد نظر صفحه کابینت برش داده شود. گاز رومیزی اخوان از جنس شیشه، استیل و ترکیبی از شیشه و استیل با تعداد شعله های متفاوت در مدل های مربع، مستطیل  و دایره شکل تولید می شود. تعداد شعله گاز ها از یک تا  شش شعله متغیر است و اکثر مدل های گاز رومیزی اخوان دارای شعله پلوپز می باشند که عموما در کنار یا وسط اجاق گاز تعبیه شده اند. گاز رومیزی در بازار بیشتر به نام گاز صفحه ای شناخته می شود.

گاز رومیزی اخوان با جنس شیشه

این مدل اجاق گاز ها دارای ظاهر زیبایی هستند که جلوه خاصی به آشپزخانه می دهند و نظافت آنها بسیار آسان است. گاز رومیزی اخوان از شیشه سکوریت نشکن با ضخامت شیشه بین ۰.۶ تا ۰.۸ میلیمتر و مقاوم در برابر دما و حرارت در رنگ ها مشکی و سفید در بازار موجود می باشد. در برخی از مدل ها شیشه به کار رفته به صورت آینه ای و ضدلک است. در هنگام خرید گاز رومیزی شیشه ای اخوان باید به ضخامت شیشه و جنس ولوم های گاز دقت فرمایید. ولوم گاز رومیزی اخوان ساخته شده از نوعی پلاستیک مقاوم در برابر حرارت و دما است که باکالیت نامیده می شود.

گاز رومیزی اخوان با جنس استیل

گاز رومیزی اخوان دارای مقاومت بیشتری در مقایسه با نوع شیشه ای گاز هاست. گاز رومیزی استیل اخوان از ورق استیل ضد زنگ با ضخامت بین ۰.۸ تا ۱ میلیمتر در دو نوع ساده و آجدار تولید می شود که مدل های آجدار آن ضد خش می باشند اما مدل های ساده به صورت صیقلی و براق هستند. جنس ولوم این گاز ها معمولا سربی مقاوم در برابر گرما و یا ترکیبی از سربی و باکالیت است که نوع قرار گیری شان روی صفحه گاز به صورت شیب دار یا تخت طراحی شده است. قیمت گاز رومیزی استیل اخوان با توجه به مقاومت بالای آن نسبت به گاز شیشه ای بیشتر است.

گاز رومیزی اخوان با جنس شیشه و استیل

این گاز ها با ترکیبی از شیشه سکوریت نشکن مشکی و استیل ساده تولید می شوند. طراحی گاز رومیزی شیشه واستیل اخوان عموما به گونه ای است که یک صفحه استیل  به عنوان صفحه زیر کار قرار می گیرد و روی آن یک صفحه کوچکتر شیشه ای گذاشته شده است.

نکات مهم در خرید گاز رومیزی اخوان

  1. دتوجه به جنس صفحه ی گاز رومیزی اخوان، که در مدل شیشه ای باید بدون ترک یا شکستگی باشد و در مدل های استیل صفحه گاز بدون خط و خش باشد . این آسیب ها ممکن هنگام جا به جایی محصول در کارخانه رخ داده باشد که در مارد خیلی کم صورت میگیرد.
  2. انتخاب تعداد شعله بر اساس نیاز آشپزخانه تان . مثلا نمونه های تک شعله و دو شعله بیشتر برای دفاتر اداری و پنج و شش شعله برای منازل و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. موقعیت شعله پلوپز در گاز رومیزی اخوان نیز از موارد حائز اهمیت می باشد. چنانچه استفاده شما از گاز رومیزی بسیار بالا است گاز رومیزی اخوان با شعله پلوپز کنار گزینه ی مناسبی برای شا به شمار می آید.
  4. اگر دوام و مقاومت اجاق گاز برایتان مهم است گاز رومیزی استیل و یا اگر ظاهر اجاق گاز و مدرن بودن آن برایتان مهم تر است گاز رومیزی شیشه ای را انتخاب بفرمایید.

در آخر باید اشاره کرد که قیمت گاز رومیزی اخوان با توجه به جنس صفحه و تعداد شعله های آن متغییر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.