یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41467 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خدمت بی منت به مستضعفان از معیارهای تاثیرگذار انقلاب اسلامی است
    16 بهمن 1398 - 22:48
    شناسه : 166361
    0

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: یکی از اصول بسیار مهم رفتاری ، اخلاقی و اعتقادی امام خمینی (ره) خدمت بی منت به مردم و مستضعفان بود، لذا مسئولان باید این اصل را مورد توجه قرار بدهند.

    پ
    پ

    IMG 8486 0 - خدمت بی منت به مستضعفان از معیارهای تاثیرگذار انقلاب اسلامی است - فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه؛ یونس محمودی فرماندار در این مراسم که با حضور کیمیا تنهایی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان برگزار شد  با بیان اینکه مردم ولی نعمتان نظام و مسئولان هستند و اولویت اول مدیران اجرایی باید خدمت بی منت به آنان باشد اظهار داشت: موفقیت هایی که امروز نظام مقدس اسلامی در دنیا بدست آورده و همه دشمنان از ابهت و اقتدار آن هراس دارند به برکت حضور همیشه در صحنه مردم است.

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه  افزود: همه مسئولان باید قدرشناس مردم باشند و تمام توان و تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار بگیرند چون اگر مردم نباشد هیچ موفقیت و اتفاق مثبتی در کشور نخواهیم داشت.

    نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه مسئولان باید عدالت در خدمتگزاری را از خودشان شروع کنند  تصریح کرد: زمانی که به چرایی علل انقلاب مردم ایران نگاه می کنیم، با این پاسخ مواجه می‌شویم که سیستم حکومت پهلوی، سرشار از فساد، نارضایتی، ایجاد فاصله عمیق طبقاتی بین مردم عادی و خانواده حکومت طاغوت بود ومردم ایران که از این همه فساد و بی‌عدالتی خسته شده بودند، با تمسک به شعارها و دیدگاه‌های حضرت امام (ره) انقلاب کردند تا ریشه فساد و نابرابری و ظلم خشکیده شود و فساد اداری از بین برود و جلوی اجحاف و سپردن امور به اشخاص نالایق و سپردن امور به وابستگان درباره طاغوت گرفته شود.

    محمودی ادامه داد :اعطای  اسناد املاک علوی به مردم واجد شرایط  از سوی بنیاد مستضعفان نقش به سزایی در رفع مشکلات ذینفعان و توسعه استان خواهد داشت.

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در پایان گفت: در سال جاری باوجود فشارهای فزاینده دشمن در خارج از کشور و ایجاد تحریم های حقیقی و حقوقی، توانستیم در شهرستان آستانه اشرفیه با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاسیت های دولت تدبیر و امید و تشریک مساعی بخش دولتی و خصوصی 107 پروژه عمرانی، فرهنگی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 2070میلیارد ریال در حوزه های  صنعت، کشاورزی و..به بهره برداری رسانیم که این امر منجر به اشتغال 330نفر به طور مستقیم و 3990نفر به طور غیر مستقیم شد.

    معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان در این آیین واگذاری اسناد از سوی بنیاد مستضعفان به افراد محروم را عملی خیرخواهانه و ارزشمند دانست و گفت : امروز بصورت همزمان در پنج استان کشور۷ هزار فقره اسناد املاک علوی به صاحبان و محرومان  واگذار می شود که سهم استان گیلان در این خصوص ۵۰۰ فقره است.

    کیمیا تنهایی با اشاره به اینکه بعد از پیروزری انقلاب اسلامی فرصتی فراهم شده تا این اسناد به صاحبان واقعی آنان واگذار شود، افزود: واگذاری این اسناد به افراد واجد شرایط ، مستضعفان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی بصورت رایگان است و همه مسئولان عزمی جدی در این حوزه دارند.

    وی با بیان اینکه روند واگذاری این اسناد از سوی بنیاد مستضعفین همچنان ادامه دارد، گفت : به منظور بهره مندی بیشتر افراد تحت پوشش ، نیاز است تا مسئولان ارتباط و همکاری لازم را  با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی داشته باشند تا محرومان بیشتری از این نعمت بهره مند شوند.

    معاون استاندار گیلان در ادامه با اشاره به طرح ها و پروژه های افتتاحی دهه مبارک فجر در گیلان گفت : به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، طرح های و پروژه های بسیاری توسط بخش خصوصی در این استان به بهره برداری رسیده است.

    تنهایی با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی تواند در جهت اجرای طرح های اقتصادی و اشتغال زا اقدام کند، افزود : در این بخش دولت نیازمند مشارکت و همکاری سرمایه گذاران و بخش های خصوصی است و با جدیت از آنان حمایت می کند.

    وی با تاکید بر اینکه با تمام کارشکنی ها ، توطئه ها و تبلیغات منفی دشمنان، نیمی از پروژه های دهه مبارک فجر امسال توسط بخش خصوصی انجام و راه اندازی می شود، افزود : این حضور و مشارکت بخش خصوصی زمینه ایجاد اشتغال جوانان و افراد جویای کار را در این استان فراهم کرده است.

    وی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر یادآور شد : از کلیه رسانه ها انتظار است تا فعالیت ها و اقدامات دولت را برای اطلاع رسانی عموم مردم به تصویر بکشند.

    تنهایی ،ایرانیان را قدرشناس ترین مردم دنیا دانست و اظهار کرد : خدمت صادقانه موجب می شود تا مردم بیشتر به مسئولان خود اطمینان کنند ضمن آنکه رسانه های می توانند در ایجاد اطمینان بین دولت و مردم نقش موثری داشته باشند.

    گفتنی است این مراسم که به صورت مشترک در 5 استان کشور از طریق  ویدئوکنفرانس برگزار شد 500فقره سند علوی در  استان گیلان به مستضعفان اعطا شد که سهم شهرستان آستانه اشرفیه 150فقره بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.