جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازنشستگان وام می‌گیرند + جزئیات
    17 بهمن 1398 - 4:14
    شناسه : 166369
    1

    مدیرکل تامین اجتماعی زنجان گفت: تلاش مجموعه تامین اجتماعی استان در خصوص طرح کرامت رضوی و همچنین اعطای وام از طریق بانک رفاه تلاش‌های مضاعفی را داشته است و امکان برخورداری تعداد زیادی از بازنشستگان در این موارد فراهم شده است.

    پ
    پ

    بازنشستگی کشوری - بازنشستگان وام می‌گیرند + جزئیات - بازنشستگان

    مسعود علیاری اظهارکرد: بازنشستگان گنجینه تجربیات گرانبها هستند و باید قدر این عزیزان دانسته و شناخته شود و از ظرفیت‌ها و تجربیات این بزرگواران استفاده کرد و از تجربیات سی ساله آنان در عرصه کار و تلاش در زمینه‌های مختلف برخوردار شد.

    او در ادامه با تاکید بر رسالت سازمان تامین اجتماعی در خصوص صیانت از حقوق بازنشستگان اظهارکرد: همواره تعاملات مثبتی بین سازمان تامین اجتماعی و تشکل‌های مربوطه همچون کانون بازنشستگان و مجامع کارگری صورت گرفته و منجر به نتایج خوبی شده است. همیشه اساس و خط مشی کاری سازمان تامین اجتماعی این گونه بوده که با مساعدت و همکاری با کانون‌های بازنشستگی و کارگری همواره تعاملات سازنده داشته باشد و مدافع حقوق آنان باشد.

    علیاری با اشاره به تلاش‌های انجام شده و در خصوص اقدامات انجام شده به بازنشستگان اظهارکرد: تلاش مجموعه تامین اجتماعی استان همیشه این گونه بوده تا بتواند امکانات موجود را به بهترین وجه ممکن برای بازنشستگان عزیز فراهم و مهیا سازد و در همین راستا در خصوص طرح کرامت رضوی و همچنین اعطای وام از طریق بانک رفاه تلاش‌های مضاعفی را داشته است و امکان برخورداری تعداد زیادی از بازنشستگان در این موارد فراهم شده است.

    در ادامه، نجفی رئیس کانون بازنشستگان استان زنجان اظهارکرد: از تلاش‌های و زحمات مدیریت و کارکنان سازمان تامین اجتماعی که همواره برخوردهای مناسب شان و موقعیت بازنشستگان داشته‌اند سپاسگزاری و تشکر می‌کنیم.

    منبع: کارگر آنلاین

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.