شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تجلیل از تعدادی از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر آستانه اشرفیه
    26 آذر 1398 - 1:43
    شناسه : 166744
    0

    صر امروز همزمان با فرارسیدن ۲۶ آذرماه روز ملی حمل و نقل مهندس دانش شکیب شهردار و اسماعیل تیغ نورد جلالی رئیس و نرجس محمد دوست عضو شورای اسلامی شهر با حضور در دفتر شرکت تعاونی تاکسیرانان آستانه اشرفیه با تعدادی از رانندگان محترم ناوگان حمل و نقل عمومی شهر آستانه اشرفیه دیدار و از زحمات این قشر زحمت کش جامعه تقدیر و تشکر کرد.

    پ
    پ

    photo ۲۰۱۹ ۱۲ ۱۷ ۲۱ ۱۳ ۲۲ - تجلیل از تعدادی از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر آستانه اشرفیه -

    عصر امروز همزمان با فرارسیدن ۲۶ آذرماه روز ملی حمل و نقل مهندس دانش شکیب شهردار و اسماعیل تیغ نورد جلالی رئیس و نرجس محمد دوست عضو شورای اسلامی شهر با حضور در دفتر شرکت تعاونی تاکسیرانان آستانه اشرفیه با تعدادی از رانندگان محترم ناوگان حمل و نقل عمومی شهر آستانه اشرفیه دیدار و از زحمات این قشر زحمت کش جامعه تقدیر و تشکر کرد.

    مهندس دانش شکیب ضمن تبریک به رانندگان و تقدیر از زحمات تاکسیرانان محترم افزود: با عنایت به سهمیه بندی بنزین و استقبال شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی باید با توسعه مسیر تردد تاکسی ها، شهروندان را از خدمات حمل و نقل عمومی بهره مند سازیم.

    به دنبال آن هستیم با برگزاری جلسات مستمر کمیته حمل و نقل شهری و حضور مسئولین ذیربط در کمیته مذکور ، ضمن بهره گیری از نظرات کارشناسان ، بار ترافیکی در سطح شهر را کاهش دهیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.