پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • وقتی بحران مدیریت از بحران برف پیشی می گیرد
    23 بهمن 1398 - 16:35
    شناسه : 166775
    0

    ز اوایل هفته جاری تقریبا تمامی رسانه های مکتوب و مجازی استان گیلان و کشور بر اساس الگوها و گزارشات سازمان هواشناسی خبر از ورود توده هوای سرد و برفی می دادند که نیازمند مدیریت خدمات رسانی داشت.

    پ
    پ

    t3 1581482230 photo 2020 02 11 22 07 33 - وقتی بحران مدیریت از بحران برف پیشی می گیرد -

    گیل خبر نوشت: از اوایل هفته جاری تقریبا تمامی رسانه های مکتوب و مجازی استان گیلان و کشور بر اساس الگوها و گزارشات سازمان هواشناسی خبر از ورود توده هوای سرد و برفی می دادند که نیازمند مدیریت خدمات رسانی داشت.

    در این بین از فرمانداران تا شهرداران و حتی معاون عمرانی استاندار گیلان با گرفتن ژست های مدیریتی در رسانه ها خبر از آمادگی کامل در رویارویی با بارش برف پیش بینی شده می دادند!

    با شروع بارش برف و طی ۴۸ ساعت گذشته اما به ظاهر تنها چیزی که در سطح مدیریت استان مشاهده نشد همین آمادگی کامل بود، تا جایی که معاون خدمات شهری شهر رشت در مصاحبه ای از تردد خودروها تنها با زنجیر چرخ در سطح شهر رشت خبر داد. همچنین مسیر ارتباطی رشت به شرق گیلان و لاهیجان، روستاهای غرب شهر انزلی،مسیر ارتباطی و روستاهای سیاهکل، شهر فومن و روستاهای توابع آن، اتوبان سراوان به فومن،اتوبان سراوان حدفاصل امامزاده هاشم و بسیاری از روستاهای شهرستان رشت و استان گیلان دچار مشکلات عدیده تردد و قطعی برق و آب شرب شدند.

    شنیده ها از این حکایت دارد که بخشی از خودروهای دولتی سنگین عمرانی استان در گمیشان گلستان در حال خدمات رسانی به مردم سیل زده هستند و در چنین شرایطی بظاهر مدیریت عمرانی استان نیز از ظرفیت خودروهای سنگین بخش خصوصی استفاده نکرده است.
    بخش خصوصی در سطح شهر رشت و سایر شهرستانها و حتی معادن استان از خودروهای سنگینی همچون بیل های مکانیکی،لودر و گریدر بهره مندند که اگر معاون عمرانی استانداری گیلان از تجربه مدیریتی مرحوم مهندس قهرمانی نیز استفاده مینمود میتوانست براحتی بخش عمده ای از خلا ادوات عمرانی را جبران کند.

    فرسودگی شبکه های برق استان گیلان و عدم جبران کامل خسارات وارد شده ناشی از برف به شبکه آب و برق طی سنوات گذشته نیز خود بر مشکلات برف اخیر افزود و تدبیر و مدیریت مدیران ضعیف استانی را بیش از پیش مشهود کرد.

    با مشکلات گزارش شده امروز در سطح گیلان بنظر می رسد که بحران مدیریت در این استان از بحرانهایی چون بارش برف پیشی گرفته است، مدیریتی که تدبیر و چابکی آن را تنها در چنین شرایطی می توان محک زد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.