جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تایید صلاحیت ۲۰۱ کاندید از ۴۵۵ داوطلب انتخابات مجلس در گیلان
    24 بهمن 1398 - 1:16
    شناسه : 166826
    0

    رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به ۲۰۱ نفر به عنوان کاندیدای نهایی انتخابات مجلس در این استان، گفت: این تعداد برای رسیدن به ۱۳ کرسی گیلان در مجلس رقابت می کنند.

    پ
    پ

    قاسم نژاد - تایید صلاحیت ۲۰۱ کاندید از ۴۵۵ داوطلب انتخابات مجلس در گیلان -

    محمود قاسم‌نژاد در این باره گفت: بعد از بررسی‌های هیئت‌های اجرایی و نظارت و شورای نگهبان ۲۰۱ کاندید از مجموع ۴۵۵ داوطلب برای رقابت در انتخابات تأیید شدند.

    وی با بیان اینکه این تعداد کاندیدا در ۱۱ حوزه انتخابیه به رقابت می پردازنند، گفت: از ساعت ۲۴ بامداد روز پنج شنبه تبلیغات انتخاباتی نامزدها آغاز و تا ساعت ۸ صبح روز جمعه یکم اسفند ماه ادامه خواهد یافت.

    رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اینکه این استان ۱۳ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد، افزود: دوم اسفند ماه امسال از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر رأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

    وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری امن، سالن و پرشور در استان گیلان پیش بینی شده است، ۲ هزار و ۵۵۹ شعبه در گیلان برای جمع آوری آرای مردم در یازدهمین دوره انتخابات خانه ملت در نظر گرفته شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.