×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

دکتر مجید دلاور رییس مرکز بهداشت لاهیجان - برقراری عدالت و رفاه اجتماعی دغدغه اصلی مردم است/ مشکلات برفی گیلان از بی عرضگی مدیران غیر بومی/ مهره چینی ها هدف برخی نمایندگان - اخبار رشت

دکتر مجید دلاور پنجشنبه شب در همایش انتخاباتی و در جمع مردم و بازاریان رشت اظهار کرد: در حال حاضر مردم جامعه با مشکلاتی مواجه هستند و باید باری از دوش مردم کم و برای پیشرفت جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه اگر مجلس عصاره فضایل ملت بود مردم تا این اندازه در مضیقه معیشت نبودند، انتخابات را حق الناس خواند و گفت: تعداد زیادی از جوانان از اشتغال محروم هستند و باید مشکلات را کاهش دهیم.

دلاور دغدغه اصلی جامعه را بر قراری عدالت و رفاه اجتماعی دانست و افزود: تبعیض وجود دارد و برای تامین رفاه مردم باید تلاش کنیم و این امر وظیفه ما را بیشتر می کنند.

وی ادامه داد: امروز مسوولان حتی نمی توانند مسئله ای از مسایل کشور را حل کنند و مجلس رها شده است.

این نامزد انتخاباتی با اشاره به اینکه برخی در تلاش هستند وارد مجلس شوند ولی قدرت فهم قانون را ندارند، تصریح کرد: کشور باید مبتنی بر دانش پیش برده شود.

وی مشکلات برف اخیر گیلان و رشت را ناشی از بی عرضگی مدیران دانست و خاطرنشان کرد: شورای شهر رشت با انتخاب شهردار غیر بومی مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کردند و نماینده های استان نیز استاندار از بوشهر می آورند و او را همراهی می کنند.

دلاور هدف برخی نماینده ها را مهره چینی های بعد از انتخابات خواند و یادآور شد: مشکلات به حدی است که نخبه ها کشور را به خاطر وجود تبعیض ترک می کنند.

وی با انتقاد از عدم کارآیی نوبخت در گیلان متذکر شد: این آقای رشتی جز وعده های پوچ و نمایش دادن کاری نکرد.
این فعال سیاسی اجتماعی گفت: اولین انتظار از او این بود که قوی ترین نیرو را برای استان انتخاب کند که اینگونه نشد.

دلاور بر انتخاب فرد اصلح توسط مردم تاکید کرد و گفت: ما مردم نماینده ها را انتخاب می کنیم و باید به گونه ای انتخاب کنیم که به ما خیانت نکنند.

وی به مردم حوزه انتخابیه رشت قول داد در صورت انتخاب شدن از حق و حقوق مردم و جوانان دفاع کند و از مجلس و دولت مطالبه گری داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.