×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

2 - واکسن "کروناویروس" برای آزمایش انسانی به وزارت بهداشت آمریکا ارسال شد - کرونا

هم‌اکنون تمامی مردم سراسر جهان، به خصوص کشورهای آلوده به “کرونا ویروس” سخت منتظر شنیدن خبر ساخت واکسن قطعی برای این ویروس هستند.

با توجه به شیوع کروناویروس، شرکت “مدرنا”(Moderna) خبر داد که نسخه آزمایشگاهی این واکسن را برای آزمایشات اولیه به مسئولان عالی سلامت آمریکا ارسال کرده است. شیشه‌های کوچک این واکسن به “موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های واگیردار ایالات متحده آمریکا”(NIAID) ارسال شده‌اند.

شرکت “مدرنا در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: ما شیشه‌های واکسن “mRNA-1273” را به “مؤسسه ملی سلامت”(NIH) ارسال کردیم تا فاز اولیه مطالعاتی آن در آمریکا انجام شود.

قرار است محققان موسسه ملی سلامت آمریکا(NIH) آزمایشات فاز انسانی این واکسن را انجام دهند.

“موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های واگیردار آمریکا”(NIAID)، یکی از 27 موسسه تشکیل دهنده “موسسه ملی سلامت آمریکا”(NIH) است که همگی زیر نظر وزارت بهداشت این کشور فعالیت می‌کنند.

در حال حاضر دانشمندان سراسر جهان به دنبال ساخت واکسن “کرونا ویروس” هستند و البته که تنها زمان ثابت خواهد کرد کار تحقیقاتی کدام یک از آنها مفید واقع خواهد شد.

انتظار می‌رود که آزمایشات بالینی این واکسن اواخر ماه آوریل انجام شود. اگر این آزمایش‌ها موفقیت آمیز پیش رود، وضع مقررات و مطالعات عمیق‌تری را به دنبال خواهد داشت. به این ترتیب این احتمال وجود دارد که این واکسن تا سال آینده آماده توزیع نخواهد شد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.