سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت تورهای نوروز تایلند کاهش یافت !
    07 اسفند 1398 - 15:34
    شناسه : 167795
    0

    اگر قصد دارید تعطیلات خود را در یک بهشت استوایی بگذرانید، مشاهده لیست قیمت تور تایلند در سایت سلام پرواز جهت خرید و رزرو بهترین روش است.

    پ
    پ

    رخ دادهایی در سطح جهان روی داده که شوک بزرگی به صنعت گردشگری وارد کرده است. تغییر و تحولات جهانی وضعیت سفرهایی که در عید انجام می شود و قیمت تورها را نیز تحت تاثیر قرار داده و بسیاری آژانس های هواپیمایی مانند سلام پرواز نرخ قیمت بعضی از مقاصد را پایین آورده اند. کاهش قیمت تور تایلند نوروز ۹۹ یکی از نشانه های این وضعیت است. اگر پکیج های سال گذشته آژانس های مسافرتی را به خاطر داشته باشید، متوجه تفاوت چشم گیر قیمت ها خواهید شد. با ما همراه باشید تا علت های این تفاوت را با هم بررسی کنیم.

    1 2 - قیمت تورهای نوروز تایلند کاهش یافت ! - تور ارزان

    دلایل کاهش قیمت تورهای نوروزی تایلند

    تایلند یکی از مقاصد گردشگری محبوب ما ایرانی ها است. کشوری با آب و هوای استوایی، جنگل های انبوه و سواحل بکر که هر سال توریست های ایرانی زیادی به آن سفر می کنند. این کشور شهرهای توریستی متعددی دارد که از جمله آن ها می توان به پوکت، پاتایا و سامویی اشاره کرد.

    اقتصاد تایلند بر اساس جذب گردشگر بنا شده است. گفته می شود شهر پاتایا به تنهایی هر سال از ۵ میلیون گردشگر پذیرایی می کند. شهری که علاوه بر طبیعت و سواحل زیبا، به داشتن کلاب های سرگرمی، سالن های ماساژ ارزان قیمت و تفریحات مجردی مشهور است. پوکت هم یکی دیگر از شهرهای جذاب تایلند است. شهری که بسیاری از زوج ها و خانواده ها آن را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند و با گردش در جنگل های زیبا و استراحت در سواحل بکر آن، تعطیلاتی عالی برای خود رقم می زنند. غذاهای خیابانی خوشمزه، ماساژ تایلندی ارزان، صخره ها و غارهای عجیب و غریب اسرار آمیز، معابد باشکوه و … همه این ها تنها بخشی از جاذبه های پوکت را تشکیل می دهند.

    2 2 - قیمت تورهای نوروز تایلند کاهش یافت ! - تور ارزان

    با وجود تمامی این جذابیت ها، تورهای پوکت نوروز ۹۹ ارزان شد. البته این وضعیت را در مورد قیمت تورهای شهرها و کشورهای دیگر نیز شاهد هستیم. در ادامه دلایل این کاهش قیمت را با هم بررسی می کنیم.

    افزایش نرخ ارز

    یکی از مسائل موثر در این زمینه، کاهش ارزش ریال ایران است. البته افزایش نرخ ارز همیشه به افزایش قیمت ها منجر می شود اما از سوی دیگر، هر چه نرخ ارز بالاتر برود، تعداد متقاضیان سفرهای خارجی نیز کمتر می شود و هر چه متقاضی کمتر باشد، آژانس ها ناچار می شوند قیمت ها را پایین تر بیاورند. در واقع شرکت های هواپیمایی نیز نرخ پرواز ها را کاهش می دهند تا بتوانند مسافران بیشتری جذب کنند. با این حال، قیمت هتل ها و نرخی که برای استفاده از جاذبه ها در مقصد بپردازید بر اساس قیمت روز محاسبه می شود. قیمت هر بات تایلند در حال حاضر برابر است با ۵۰۰ تومان ایران.

    تاثیر انتشار ویروس کرونا بر کاهش قیمت تور تایلند

    مسئله دیگری که در کاهش قیمت ها موثر بوده است، انتشار ویروس کرونا است. ویروسی که به خودی خود چندان خطرناک نیست و می تواند علائمی شبیه یک آنفلوانزای ساده داشته باشد اما در بدن افرادی که سیستم ایمنی ضعیف یا مشکلات تنفسی دارند، خطر ساز است و شیوع سریع آن بسیاری افراد را در سطح جهان نگران کرده است. در حال حاضر علاوه بر کشورهای آسیایی، نمونه هایی از ابتلا به این بیماری در اروپا نیز مشاهده شده و این ویروس، روی اقتصاد جهانی تاثیر گذاشته است. کشورهای مختلف به دنبال راهی برای پیشگیری از انتشار بیماری هستند. بعضی از شهرها و بیمارستان ها قرنطینه شده اند و در مرزها، تدابیر امنیتی شدیدی به کار می رود.

    با توجه به این شرایط، تمایل برای انجام سفرهای خارجی نسبت به گذشته پایین آمده است. مشتری پروازهای خارجی کمتر شده و شرکت های هواپیمایی سعی می کنند با کاهش قیمت ها مردم را به سفر ترغیب کنند. این مسئله مستقیما روی قیمت تورها اثر می گذارد زیرا پرواز یک فاکتور تعیین کننده در قیمت پکیج های مسافرتی است. در این حالت، شرکت ها از بخشی از سود خود چشم پوشی می کنند تا بتوانند بلیت ها را به فروش برسانند و از ضررهای بیشتر پیشگیری کنند. این مسئله هم در مورد ایرلاین ها صدق می کند و هم در مورد آژانس های مسافرتی و شرکت ها و موسسات خدمات گردشگری.

    3 2 - قیمت تورهای نوروز تایلند کاهش یافت ! - تور ارزان

    اگر قصد دارید تعطیلات خود را در یک بهشت استوایی بگذرانید، مشاهده لیست قیمت تور تایلند در سایت سلام پرواز جهت خرید و رزرو بهترین روش است. پکیج ها را با دقت بررسی کنید و شهر، هتل و پرواز مورد نظرتان را انتخاب نمایید. سپس با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید واطلاعات تکمیلی را دریافت کنید. آن ها توضیحات لازم را درباره باز یا بسته بودن مرزها و برگزار شدن پرواز ها در اختیارتان خواهند گذاشت. همچنین دقت داشته باشید که رعایت نکات بهداشتی در سفر، ضامن سلامتی شما خواهد بود. تا حد امکان از حضور در مکان های شلوغ پرهیز کنید و به صورت مرتب، دست های خود را بشویید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.