پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازیکنان استقلال به کرونا مبتلا شدند؟
    11 اسفند 1398 - 2:45
    شناسه : 168018
    0

    دکتر نوروزی خبر ابتلای بازیکنان استقلال به کروناویروس را تکذیب کرد.

    پ
    پ

    استقلال به کرونا مبتلا شدند - بازیکنان استقلال به کرونا مبتلا شدند؟ - بازیکنان استقلال

    امشب شایعه ای عجیب حول باشگاه استقلال در فضای مجازی نقل محافل گردید که موجب نگرانی خیل عظیمی از هواداران این تیم شد.

    پس از شیوع و گسترش ویروس کرونا در کشورمان، مسابقات ورزشی و بازیهای لیگ برتر تحت تأثیر این ویروس قرار گرفت که قطعا در جریان حوادث رخ داده و اتفاقات اصفهان و بازی سپاهان و پرسپولیس هستید. دیشب شایعه ای در فضای مجازی منتشر شد که 6 بازیکن سپاهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که بلافاصله شایان مصلح بازیکن این تیم اصفهانی با انتشار یک پیام ویدویی این خبر را تکذیب کرد و از سوی خود باشگاه سپاهان نیز این خبر قویا رد شد.

    اما امشب یک شایعه عجیب دیگر در چند کانال تلگرامی و چند حساب کاربری توئیتر منتشر شد که دو بازیکن مطرح استقلال به نام های مهدی قائدی و روزبه چشمی به ویروس کرونا مبتلا شده اند. به دلیل اهمیت موضوع با دکتر نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال تماس برقرار کردیم و ایشان نیز این ادعای واهی را قویا تکذیب کردند و اعلام داشت این 2 بازیکن استقلال در سلامت کامل به سر می برند و هواداران استقلال بابت این موضوع نگرانی‌ای نداشته باشند.

    با شیوع ویروس کرونا، متاسفانه شایعات عجیبی در مورد آمار مبتلایان و یا حتی تعداد فوتی ها منتشر می شود که بعضی اوقات نام افراد مشهور از جمله ورزشکاران و فوتبالیست ها در این بین دیده می شود. بدیهی است از پلیس فتا انتظار می رود با این افراد که با پخش این شایعات موجب رعب و وحشت در کشور گشته و همچنین سبب نگرانی چندین میلیون نفر هوادار شیفته فوتبال می شوند، برخورد کرده تا دیگر شاهد انتشار این قبیل شایعات نباشیم.
    منبع: ورزش سه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.