شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هزار ماسک و ۲۰ هزار دستکش رایگان در لاهیجان توزیع شد/ کمبود تجهیزات برای مقابله با کرونا
    13 اسفند 1398 - 21:37
    شناسه : 168151
    1

    فرمانده سپاه لاهیجان گفت: با کمک خیرین و نیروهای بسیج در این شهرستان تاکنون ۱۵ هزار ماسک و حدود ۲۰ هزار دستکش یکبار مصرف در اختیار مردم و بیمارستان ها قرار گرفته شد.

    پ
    پ

    حسینی - هزار ماسک و ۲۰ هزار دستکش رایگان در لاهیجان توزیع شد/ کمبود تجهیزات برای مقابله با کرونا - سپاه

    سرهنگ سیدجعفر حسینی امروز در گفتگو با رادیو در خصوص اقدامات سپاه شهرستان لاهیجان در مقابله با ویروس کرونا با بیان اینکه سپاه در همه بحران ها در کنار مردم است، اظهار داشت: در بحث ویروس کرونا که اخیرا دامنگیر مردم گیلان و لاهیجان شده سپاه در خدمت مردم است تا بتوانیم گام هایی در جهت تسکین آلام و کمک به مردم برداریم.

    وی تصریح کرد: با کمک خیرین و نیروهای بسیج در این شهرستان تاکنون ۱۵ هزار ماسک و حدود ۲۰ هزار دستکش یکبار مصرف در اختیار مردم و بیمارستان ها قرار دهیم.

    فرمانده سپاه پاسداران لاهیجان در خصوص ضد عفونی کردن کوچه ها، معابر عمومی و همچنین زندان، گفت: با کمک گردان های امام علی(ع)، امام حسین(ع) و نیروهای بسیج تمام شهر را ضدعفونی کردیم و همجنین با کمک تیپ ۲ میرزا کوچک خان لنگرود بیمارستان های ۲۲ آبان، پیروز،میلاد و شفا پاکسازی شد.

    حسینی خاطرنشان کرد: یکسری از گروه های بسیجی بصورت شیفت در بیمارستان پیروز که بیشترین مراجعه کننده ویروس کرونا را داشت، مستقر شد تا خدمات دهی و کمک کنند.

    فرمانده سپاه لاهیجان با بیان اینکه تجهیزات و امکانات این شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا در وضعیت مناسبی نیست خواستار کمک مقامات دولتی برای تجهیز و ارتقای امکانات پزشکی شهرستان لاهیجان شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.