یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41474 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهروندان برای جلوگیری از شیوع کرونا در منزل بمانند
    13 اسفند 1398 - 23:51
    شناسه : 168157
    0

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: شهروندان تا حد ممکن به منظور پیشگیری از بیماری کرونا از منزل خارج نشوند چون حضور در اماکن عمومی، خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهد.

    پ
    پ

    محمودی فرماندار آستانه‌اشرفیه - شهروندان برای جلوگیری از شیوع کرونا در منزل بمانند -

    یونس محمودی طی پیامی اظهار داشت: برای عبور از این شرایط و رفع مشکل کرونا باید ضمن رعایت نکات بهداشتی تمام مسافرت ها، تجمعات دوستانه و مجالس ترحیم و عروسی تا اطلاع ثانوی لغو شود.

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه افزود: کادر درمانی و همه مسئولان برای پیشگیری از کرونا و درمان بیماران مشکوک به آن در تلاش هستند. براساس اعلام  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این ایام شاهد پیک بالای شیوع این بیماری در کشور هستیم. لذا از شهروندان آستانه ای تقاضا دارم برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در منزل بمانند و به جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند.

    محمودی تاکید کرد: به تمامی شهروندان عزیز توصیه می‌شود برای در امان ماندن از خطر شیوع ویروس کرونا تا حد ممکن از منزل خارج نشوند و بهداشت فردی را به صورت جدی رعایت کنند.

    وی اضافه کرد: لازم است صراحتا به مردم بگوییم که در صورت رعایت نکردن پیام‌ها و توصیه‌های کارشناسان و متخصصان امر با حضور در اماکن عمومی، بازار، تجمعات و مراکز خرید احتمال مبتلا شدن به این ویروس خطرناک افزایش می‌یابد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.