پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آغاز گمانه زنی‌ها درمورد انتخابات مجلس شورای اسلامی در آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر / اسامی نامزدهای احتمالی
    15 اسفند 1398 - 12:59
    شناسه : 168211
    0

    از گوشه و کنار نام افرادی به گوش می‌رسد که می‌توان از آنها به‌عنوان نامزد احتمالی در حوزه انتخابیه آستانه‌اشرفیه نام برد که به بررسی چند تن از افراد مطرح می‌پردازیم.

    پ
    پ

    مجلس شورای اسلامی در آستانه‌اشرفیه - آغاز گمانه زنی‌ها درمورد انتخابات مجلس شورای اسلامی در آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر / اسامی نامزدهای احتمالی - آستانه‌اشرفیه

    بعد از فوت ناراحت‌کننده محمدعلی رمضانی منتخب مردم آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به اهمیت والای این کرسی حالا اگرچه حدود ۱۴ ماه تا انتخابات ریاست جمهوری و برگزاری همزمان انتخابات آستانه‌اشرفیه با این انتخابات زمان باقی‌مانده است اما از گوشه و کنار نام افرادی به گوش می‌رسد که می‌توان از آنها به‌عنوان نامزد احتمالی در این حوزه انتخابیه نام برد که به بررسی چند تن از افراد مطرح می‌پردازیم.

    ۱. ریحانه احمدی که در دوره دهم انتخابات در این حوزه انتخابیه بعد از محمدحسین قربانی در رده دوم ایستاد و در دوره یازدهم هم با کسب حدود ۱۱ هزار رأی از رسیدن به کرسی مجلس بازمانده بود؛ او دانش‌آموخته علوم سیاسی، فعال اجتماعی و سابقه عضویت در شورای شهر یکی از شهرستان‌های استان تهران را در کارنامه دارد.

    ۲-امیرارسلان قاسم نژاد رئیس سابق اداره دارایی بندرکیاشهر و رئیس اداره دارایی شهرستان لنگرود را در کارنامه دارد که در انتخابات یازدهمین دوره مجلس که در اسفند ما برگزار شد حدود ۳۵۰۰ رأی کسب کرد و نفر سوم شد.

    ۳-سید مهدی صادق نماینده هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه بود و بعد از دو بار تلاش مجدد برای نمایندگی از رسیدن به این کرسی بازماند.

    ۴- علی جعفری دهکا که با حضور در دوره نهم مجلس شورای اسلامی با کسب حدود ۸ هزار رأی رتبه سوم را در این حوزه انتخابیه کسب کرده بود و بعدازآن در دوره دهم به عرصه انتخابات ورود نکرد و حالا اخباری از قصد ورود او به این عرصه به گوش می‌رسد که به‌زعم بسیاری از کارشناسان می‌تواند یکی از گزینه‌های جدی کسب این کرسی باشد؛ وی بعد از فعالیت سازمان جهاد سازندگی به مدت ۸ سال مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی آستانه‌اشرفیه بود که باعث شناخت مردم شهر و روستا نسبت به او است و وی معاون فعلی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان است.

    ۵-ابراهیم نجفی عضو شورای شهر آستانه‌اشرفیه نیز یکی از گزینه‌های مطرح برای این کرسی است؛ وی در انتخابات گذشته هم قصد ورود به این عرصه را داشت که با توجه به عدم حدنصاب رسیدم جلسات شورا استعفای وی که لازم برای ورود بود پذیرفته نشد؛ او به مدت ۱۲ سال تجربه‌ی کار در بنیاد مسکن این شهرستان و سابقه‌ی حضور سه دوره‌ای در شورای شهر را دارد.

    ۶- اسماعیل تیغ نورد جلالی که هم اکنون ریاست شورای شهر آستانه‌اشرفیه بر عهده دارد و از او به عنوان یکی از چهره‌های جدید یاد شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.