جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مبتلا شدن تعدادی از پزشکان گیلانی به کرونا | مطب ها ماسک و گان ندارند
    16 اسفند 1398 - 21:39
    شناسه : 168281
    0

    دبیر ستاد مقابله با کرونا در نظام پزشکی گیلان با بیان اینکه پزشکان نمی توانند بدون عذر موجه مطب های خود را تعطیل کنند، گفت: تعدادی از پزشکان به خاطر ابتلا به ویروس کرونا بستری هستند.

    پ
    پ

    شدن تعدادی از پزشکان گیلانی به کرونا 1 - مبتلا شدن تعدادی از پزشکان گیلانی به کرونا | مطب ها ماسک و گان ندارند - پزشکان گیلانی

    دکتر رضا قنبرپور در گفت وگو با ایسنا، سازمان نظام پزشکی را پل ارتباطی بین جامعه پرشکی و نهادها و سازمان ها در شرایط بحران دانست و اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی استان تصمیماتی که در سطح کلان گرفته می شود را به جامعه پزشکی ابلاغ می کند.

    وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و استان گیلان، افزود: به دنبال اعلام رسمی بحران بیماری کرونا در کشور به جامعه پزشکی استان اکیدا اعلام کردیم از هرگونه تعطیلی مطب ها بدون عذر موجه خودداری کنند.

    دبیر ستاد مقابله با کرونا در نظام پزشکی گیلان با بیان اینکه در شرایط فعلی پزشکان به چند دسته تقسیم می شوند، گفت: تعدادی از پزشکان در مراکز درمانی استان مشغول درمان مبتلایان به عفونت های ویروسی و تنفسی هستند و بدون امکانات حفاظت شخصی شبانه روز تلاش می کنند.

    دکتر قنبرپور با اشاره به تلاش بخشی از پزشکان جهت درمان بیماران اورژانسی همچون تصادفات و جراحی ها، خاطرنشان کرد: مراجعه بیماران غیر کرونایی مانند گذشته ادامه دارد.

    وی از بستری شدن تعدادی از پزشکان به خاطر ابتلا به ویروس کرونا خبر داد و یادآور شد: برخی از پزشکان به واسطه کهولت سن و داشتن بیماری های زمینه ای باید از فضای درمان دور باشند.

    دبیر ستاد مقابله با کرونا در نظام پزشکی گیلان با اشاره به حضور اغلب پزشکان در مطب های خود، تصریح کرد: پزشکان نمی توانند بدون عذر موجه مطب  خود را تعطیل کنند لذا سازمان نظام پزشکی ساز و کار لازم جهت برخورد حقوقی و انتظامی با تعداد معدودی از پزشکان که بدون عذر موجه اقدام به تعطیل کردن مطب های خود کرده اند را دارد.

    وی با اشاره به کمبودهای بهداشتی و حفاظتی سازمان نظام پزشکی استان، اظهار کرد: در روزهای کرونایی مطب ها محلی برای انتشار ویروس هستند و لذا از مسئولان می خواهیم امکانات حداقلی نظیر ماسک و گان را در اختیار جامعه پزشکی استان قرار دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.