شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازنشستگی مدیرعامل برق منطقه ای استان گیلان
    21 اسفند 1398 - 22:00
    شناسه : 168559
    0

    عظیم بلبل‌آبادی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان پس از بازنشستگی با انتشار متنی از مسئولین استان گیلان قدردانی کرد.

    پ
    پ

    بلبل‌آبادی - بازنشستگی مدیرعامل برق منطقه ای استان گیلان -

    عظیم بلبل‌آبادی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان پس از بازنشستگی با انتشار متنی از مسئولین استان گیلان قدردانی کرد.

    متن این نامه به شرح زیر است:

    مسئولین محترم استان گیلان

    با سلام و احترام

    رشد و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در گرو شناخت، پرورش و هدایت استعدادهای علمی در مسیر بالندگی کشور است. بدون تردید توفیق خدمت در جهت اعتلای کشور و نیل به اهداف مقدس آن، افتخاری است ستودنی و ارزشمند. توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی گیلانیان، موجبات رضایت پرودگار متعال را نیز درپی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم، نهایت استفاده را ببرند.

    امید است که این چنین بوده باشم. قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نبوده و نخواهد ماند. اکنون که بعد از عمری خدمت در سایه فضل الهی در کنار شما مسئولین عالی قدر خود در تاریخ ۹۸/۱۲/۲۴ به افتخار بازنشستگی نایل می آیم، خشنود و سپاسگزارم.

    بدینوسیله لازم می دانم از زحمات بی شائبه و موثر همه مسئولان این استان پر افتخار که در امر خدمت رسانی به همشهریان معزز از هیچ کوشش و خودگذشتگی دریغ نکردند سپاسگزاری نمایم. و برای آن بزرگواران از خداوند متعال در استانه سال نو، تندرستی، بهروزی و شادی را طلب نمایم.

    عظیم بلبل آبادی
    رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.