شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مجسمه نازیبای ساخته شده از سردار سلیمانی در هیچ نقطه از انزلی نصب نشده است
    22 اسفند 1398 - 0:36
    شناسه : 168569
    0

    رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی در پاسخ به انتشار خبری در فضای مجازی با عنوان کم سلیقگی در نصب مجسمه سردار سلیمانی در این شهر ساحلی گفت: این مجسمه نازیبا در هیچ نقطه از شهر نصب نشده است.

    پ
    پ

    سردار سلیمانی - مجسمه نازیبای ساخته شده از سردار سلیمانی در هیچ نقطه از انزلی نصب نشده است - بندرانزلی

    هادی حیدری بعد از ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری سفارش ساخت تندیس این سردار رشید سپاه اسلام را به یکی از هنرمندان شهر داده که در دست اقدام است.

    وی با اشاره به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر نصب مجسمه سردار سلیمانی در یکی از نقاط شهر بندرانزلی افزود: تندیس ساخته شده از سردار سلیمانی در هیچ نقطه از شهر نصب نشده است و عکس تندیسی که در برخی از صفحات مجازی در حال انتشار است سفارش شهرداری و شورا نیست.

    حیدری خاطر نشان کرد: با مصوبه شورای اسلامی شهر بندرانزلی کنارگذر بندرانزلی و دو نقطه دیگر از شهر به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شده است.

    به گزارش ایرنا در روزهای گذشته خبری مبنی بر نصب مجسمه سردار سلیمانی در بندرانزلی در فضای مجازی منتشر شده بود با تصویری از یک مجسمه که فاقد جنبه های حرفه ای یک کار تجسمی است . این درحالی است که این تصویر مربوط به مجسمه ای است که یک مجسمه ساز در مدت ۲ماه آن را با ارتفاع ۷ متر ساخته و اعلام کرده قصد دارد ۱۰درصد از درآمد حاصل از فروش این مجسمه را به یک موسسه خیریه شهرستان خوی برای کمک به زلزله زدگان اهدا کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.