سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پلمپ 28 واحد صنفی در آستانه‌اشرفیه / سلامتی، مهمترین سین سفره هفت سین عید
    24 اسفند 1398 - 20:44
    شناسه : 168682
    0

    فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه خرید شب عید در چنین وضعیتی اصلا معنی ندارد و مهمترین سین سلامتی هفت سین امسال سین سلامتی است، تصریح کرد: ۲۸ واحد صنفی در این شهرستان به دلیل فعالیت بعد از ساعت ۱۹ به مدت ۴۸ ساعت پلمب شده اند و یک آرایشگاه نیز به دلیل امتناع از تعطیلی پلمب شد.

    پ
    پ

    28 واحد صنفی در آستانه‌اشرفیه - پلمپ 28 واحد صنفی در آستانه‌اشرفیه / سلامتی، مهمترین سین سفره هفت سین عید - آستانه‌اشرفیه

    یونس محمودی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه خوشبختانه هر روز از تردد مردم در خیابان‌های این شهرستان کاسته می‌شود، گفت: با اطلاع رسانی‌های گسترده ای که انجام شده مردم تشویق به در خانه ماندن شده‌اند و این امر کمک کرده است که تعداد بستری‌شدگان در اثر ابتلا به کرونا در بیمارستانهای این شهرستان کاهش یابد.

    وی افزود: یکی دیگر از دلایل کاهش تعداد ابتلایان به کرونا و بستری‌شدگان در این شهرستان محدود شدن ساعات کاری بازار است و اعمال این محدودیتها همچنان ادامه دارد.

    محمودی خاطرنشان کرد: با واحدهای صنفی که بیش از ساعت اعلام شده واحد خود را باز نگه دارند، بدون اغماض برخورد می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه خرید شب عید در چنین وضعیتی اصلا معنی ندارد و مهمترین سین سلامتی هفت سین امسال سین سلامتی است، تصریح کرد: ۲۸ واحد صنفی شامل فروشگاه فرش، میوه و تربار، پرنده فروشی، فروشگاه پوشاک،  قلیانسرا و قهوه خانه در این شهرستان به دلیل فعالیت بعد از ساعت ۱۹ به مدت ۴۸ ساعت پلمب شده اند و یک آرایشگاه نیز به دلیل امتناع از تعطیلی پلمب شد.

    فرماندار آستانه اشرفیه گفت: در شب های گذشته با پیامک و حضوری در چند مرحله به همه اصناف اطلاع رسانی شد که به جز خواربارفروشی‌ها، داروخانه ها و فروشگاه های عرضه تجهیزات پزشکی، بقیه اصناف موظفند از ساعت ۱۹ هرشب محل کسب خود را تعطیل کنند.

    وی با اشاره به اینکه آستانه یکی از قطب های گردشگری و مذهبی گیلان است، ادامه داد: با آغاز شیوع ویروس کرونا همه اماکن مذهبی و حرم آقا سید جلال الدین اشرف تعطیل است.

    محمودی گفت: همه اماکن پذیرش مسافران و گردشگران در این شهرستان تعطیل است و به دهیاران نیز ابلاغات لازم انجام شده است تا در صورت مشاهده هر گونه مسافر مراتب را به فرمانداری اطلاع دهند که خوشبختانه روستاییان نسبت به این مساله حساسیت و آگاهی خوبی دارند و ما را در این امر یاری می‌کنند.

    وی در خصوص وضعیت اقلام بهداشتی در این شهرستان گفت: مواد مورد نیاز برای مردم و کادر درمانی وجود دارد و خیرین کمک بسیار موثری برای رفع کمبودهای مواد بهداشتی این شهرستان دارند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.