×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

تجهیز بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان برای نقاهت بیماران کرونایی - تجهیز بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان برای نقاهت بیماران کرونایی - بیمارستان 22 آبان لاهیجان

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه این شهرستان قطب درمان بیماران کرونایی شرق گیلان است گفت: بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان را برای دوران نقاهت بیماران کرونایی شرق گیلان در نظر گرفته ایم .

محمدحسین قربانی گفت: قصد داریم اعتباراتی را که دولت با تلاش دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور برای دانشگاه علوم پزشکی گیلان اختصاص داده، عادلانه برای تجهیز همه بیمارستان های گیلان هزینه کنیم .

وی با اشاره به اینکه مبارزه با این بحران مستلزم داشتن امکانات است گفت : خوشبختانه در چند روز گذشته امکانات قابل توجهی به گیلان اختصاص یافت و از ظرفیت خیران نیز برای حل مشکلات و نیازمندیهای بیمارستان های دولتی استفاده شد.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با تاکید مجدد براینکه در خانه‌ ماندن بهترین راه شکست ویروس کروناست افزود: از خانواده‌ها می‌خواهم در ایام نوروز به گیلان سفر نکنند.

سیداسماعیل میرغضنفری فرماندار لاهیجان هم در این جلسه با بیان اینکه تاکنون اطلاعات ۷۵ درصد جمعیت شهرستان در طرح غربالگری ثبت شده است از مردم خواست به سامانه غربالگری الکترونیکی کووید ۱۹ مراجعه و پرسشنامه را تکمیل کنند تا از سلامت خود مطمئن شوند.

ذبیح الله نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی هم ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای کادر درمانی، خواستار اختصاص امکانات به مراکز بهداشت و جامع سلامت شهری و روستایی شد و گفت : بیشتر مراجعه کنندگان این مراکز ناقل ویروس کرونا هستند و باید تجهیزات حفاظت فردی برای کارکنان این مراکز درنظر گرفته شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.