شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گزارش تصویری حال و هوای غسالخانه در مشهد
    15 فروردین 1399 - 12:04
    شناسه : 169377
    0

    رفتن به جایی که در شرایط معمول هم حال و هوای خوبی ندارد و از در و دیوارش بوی مرگ می آید، می تواند حال آدم را دگرگون کند؛ جایی مثل غسالخانه! همان حمام آخری که این روزها نه تنها دلهره می آورد بلکه حضور متوفیانی که ویروس منحوس کرونا آن ها را از پای درآورده، این محیط را حزن انگیزتر هم کرده است.

    پ
    پ

    رفتن به جایی که در شرایط معمول هم حال و هوای خوبی ندارد و از در و دیوارش بوی مرگ می آید، می تواند حال آدم را دگرگون کند؛ جایی مثل غسالخانه! همان حمام آخری که این روزها نه تنها دلهره می آورد بلکه حضور متوفیانی که ویروس منحوس کرونا آن ها را از پای درآورده، این محیط را حزن انگیزتر هم کرده است. اما در این میان جهادگرانی مخلص پا به میدان گذاشته اند و فضای سوگوارانه این محیط را معنویتی مضاعف بخشیده اند. فرشتگانی که بدون ترس و واهمه از عوارض کویید19، به تکلیف خود عمل کرده و یکی از مهم ترین فرایض دینی را برای اموات به جای می آورند. تصاویر زیر بخشی از خدمات ایثارگرانه این فرشتگان زمینی در مشهد است.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.