جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهبود یک زن ۹۴ ساله و یک مرد ۸۵ ساله کرونایی در سیاهکل
    18 فروردین 1399 - 13:33
    شناسه : 169589
    0

    فرماندار سیاهکل با بیان اینکه ۳۱ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان غدیر شهرستان سیاهکل داشتیم، افزود: از این تعداد ۱۹ نفر ترخیص شده اند که یک زن ۹۴ ساله و یک مرد ۸۵ ساله در میان ترخیص شدگان بود.

    پ
    پ

    کرونا - بهبود یک زن ۹۴ ساله و یک مرد ۸۵ ساله کرونایی در سیاهکل - در سیاهکل

    محمود صوفی، با بیان اینکه شهرستان سیاهکل همانند سایر شهرستان های استان گیلان و کشور درگیر ویروس منحوس کرونا بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت شهرستان نسبت به سایر نقاط بهتر و طبیعی تر است.

    وی از تشکیل کارگروه مقابله با کرونای شهرستان سیاهکل از بهمن ۹۸ خبر داد و گفت: تاکنون هفت جلسه ستادی، سه جلسه امنیتی، حقوقی و انتظامی و سه جلسه تبلیغاتی، اطلاع رسانی و برنامه ریزی با ۵۶ مصوبه برگزار کردیم.

    فرماندار سیاهکل با اشاره به تب سنجی و غربالگری کرونایی ۲۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان، اضافه کرد: محدودیت تردد خودروهای غیر بومی و جلوگیری از فعالیت اصناف غیر ضروری همچنان ادامه دارد. در واقع به خاطر سلامتی مردم مجبوریم این محدودیت ها را اعمال کنیم.

    صوفی، با بیان اینکه ۳۱ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان غدیر شهرستان سیاهکل داشتیم، افزود: از این تعداد ۱۹ نفر ترخیص شده اند که یک زن ۹۴ ساله و یک مرد ۸۵ ساله در میان ترخیص شدگان بود.

    وی ضمن قدردانی از کادر درمانی بیمارستان تازه تاسیس غدیر با وجود همه محدودیت ها و کاستی ها، خاطرنشان کرد: با کمبود امکانات در این بیمارستان مواجه هستیم، اما روند خدمات رسانی به مردم به صورت ویژه انجام شده است.

    فرمانده سیاهکل، با بیان اینکه در حال حاضر شش بیمار کرونایی تحت مداوا داریم، یادآور شد: سه نفر بستری و سه نفر در نقاهت هستند، لذا امیدواریم طی روزهای آتی وضعیت بهتری داشته باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.