سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41510 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیام تقدیر مسئول بسیج رسانه شهرستان لاهیجان
    19 فروردین 1399 - 21:02
    شناسه : 169673
    0

    مسئول بسیج رسانه شهرستان لاهیجان از تلاش های اهالی رسانه برای مبارزه با کرونا تقدیر کرد.

    پ
    پ

    محمدرضا فلاح - پیام تقدیر مسئول بسیج رسانه شهرستان لاهیجان - بسیج رسانه شهرستان لاهیجان

    بسم الله الرحمن الرحیم

    ضمن عرض سلام و احترام ، محضر تمامی مردم شریف لاهیجان، به خصوص اهالی محترم رسانه و کادر محترم درمان، فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، به خصوص میلاد حضرت صاحب الامر و الزمان، حضرت مهدی (عج)، را خدمت تمامی شما بزرگواران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

    در این روزهای پر تب و تاب و نگران کننده، تنها دلیل دلگرمی مردم، فداکاری، از جان گذشتی و مهربانی عزیزانی می باشد که سختی ها و مشکلات را بر آسانی ها ترجیح داده اند و در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار گرفته اند، همچون کادر محترم درمان کشور، که به راستی مانند فرشتگانی بر روی زمین اند. عزیزان سپید پوشی که دلشان همچون پوششان سپید است و دعای خیر مردم عزیز کشورمان، پشتوانه ی خیر این عزیزان باشد ان شاالله‌، اما از تلاش و ایثارگری دیگر رزمندگان این جبهه نباید غافل شویم. همچون کارکنان محترم شهرداری، نیروی انتظامی، سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، بسیجیان و دیگر عزیزانی که ممکن است نامشان از قلم افتاده باشد.
    اهالی رسانه ی لاهیجان، همچون تمامی نهادهایی که از ابتدای شیوع این بیماری پای کار بوده اند، به میدان آمدند و بدون هیچ چشم داشتی، سعی در خدمت رسانی به مردم عزیز لاهیجان نمودند و علاوه بر حضور میدانی و مستقیم و انعکاس دقیق خبری، در امور جهادی و داوطلبانه نیز شرکت نمودند و از هیچ تلاشی برای مبارزه با این بیماری، فروگذار نکردند‌.
    اینجانب بر خود واجب میدانم از تمامی تلاش های بی شائبه اهالی بزرگ رسانه ی لاهیجان تشکر و قدردانی نمایم و از خداوند بزرگ برای این عزیزان، سلامتی و تندرستی را آرزومندم.

    کوچک اهالی رسانه لاهیجان، سید محمدرضا فلاح، مسوول بسیج رسانه شهرستان لاهیجان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.