سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مردم لاهیجان برای تحقق شعار در خانه ماندن خوش درخشیدند
    14 فروردین 1399 - 0:29
    شناسه : 170247
    0

    شهردار لاهیجان با صدور پیامی از همکاری شهروندان برای مقابله با کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ماندن در خانه در روز طبیعت تشکر کرد.

    پ
    پ

    مسعود کاظمی شهردار لاهیجان - مردم لاهیجان برای تحقق شعار در خانه ماندن خوش درخشیدند - لاهیجان

    مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این پیام افزود: جای دارد از فرهیختگی مردم لاهیجان برای مسولیت پذیری و رعایت توصیه های بهداشتی مبنی بر ماندن در خانه برای مبارزه با ویروس کرونا که نشان از فهم بالای مردم شهر اولین ها هست نهایت سپاس را داشته باشم.

    وی گفت: شهروندان فهیم لاهیجان، در روز طبیعت، با ماندن در خانه و عدم حضور در پارک ها و اماکن گردشگری، مسولان را در تقویت سلامت جامعه همراهی کردند.

    وی اضافه کرد: مدیریت شهری در کنار مسئولان شهرستان تنها هدفی که داشتند حفظ سلامتی شهروندان در مقابله با کرونا بود و اگر هم محدودیت هایی هم در برخی معابر و پارک ها و مناطق گردشگری ایجاد شد، فقط نگران سلامت همشهریان بودیم و اینکه خدای ناکرده بر اثر سهل انگاری کاری نشود که زحمات کادر درمانی و پزشکان و پرستاران در کنار دیگر زحمات مبارزان صف نخست مقابله به کرونا به هدر نرود.

    وی گفت: امیدواریم با کنترل و غلبه بر ویروس کرونا بتوانیم همچون همیشه پذیرایی همهشریان عزیز، هم استانی های گرانقدر و هم وطنان خوبمان در زمان های دیگری بوده و لاهیجان زیبا بتواند میزبان خوبی در جشن پایان کرونا باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.