شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بارش برف بهاری در ارتفاعات گیلان؛ سامانه بارشی جدیدی در راه است
    05 اردیبهشت 1399 - 15:33
    شناسه : 170536
    0

    مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به بارش برف در ارتفاعات این استان گفت: از فردا شب سیستم بارشی دیگری منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و تا ظهر یکشنبه در برخی نقاط گیلان بارش رگباری شدید پیش‌بینی می‌شود.

    پ
    پ

    هواشناسی - بارش برف بهاری در ارتفاعات گیلان؛ سامانه بارشی جدیدی در راه است - گیلان
    محمد دادرس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با بیان اینکه بارش باران و برف در ارتفاعات گیلان را از قبل پیش‌بینی کرده بودیم، اظهار داشت: پیش‌بینی شده بود که بارش‌ها در برخی نقاط به‌ویژه در ارتفاعات شدت بیشتری داشته باشد.

    مدیرکل هواشناسی استان گیلان با اشاره به بارش برف در ارتفاعات شهرستان رضوانشهر گفت: علاوه بر این، سمت غرب گیلان و در ارتفاعات ماسوله نیز بارش برف گزارش شده است.

    وی با بیان اینکه طبق محاسبات هواشناسی بارش برف برای ارتفاعات گیلان پیش‌بینی شده بود بیان کرد: طبق اطلاعات دریافتی برای ارتفاعات تالش نیز بارش برف گزارش شده است.

    دادرس شرایط جوی فعلی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: شدت بارش‌ها تا ظهر امروز بود و شرایط به‌تدریج به‌سمت بهتر شدن پیش می‌رود و وضعیت پایدار جوی تا فردا شب ادامه دارد.

    مدیرکل هواشناسی استان گیلان ابراز داشت: از فردا شب سیستم بارشی دیگری منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و تا ظهر یکشنبه هفته آینده در برخی نقاط گیلان بارش رگباری شدید پیش‌بینی می‌شود.

    وی تصریح کرد: از روز دوشنبه شرایط جوی در گیلان مساعد است اما ممکن است اوخر هفته سیستم بارشی جدیدی وارد استان شود که طبق برآوردها خیلی شدید نیست و جزئیات بیشتر به اطلاع مردم خواهد رسید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.