جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بانک ها از جوانان کارآفرین ضامن های مختلف نخواهند/دریافت وام ازدواج توسط ۵۶ زوج استانه ای در بانک ملی
    10 اردیبهشت 1399 - 4:18
    شناسه : 170681
    0

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه مهمترین دغدغه جوانان را مسئله اشتغال و کارآفرینی بشمرد و کفت: طبق دستور رئیس جمهور و رئیس بانک مرکزی باید بانک ها در استان گیلان و شهرستان آستانه اشرفیه نهایت همکاری را کنند

    پ
    پ
    IMG 0896 - بانک ها از جوانان کارآفرین ضامن های مختلف نخواهند/دریافت وام ازدواج توسط ۵۶ زوج استانه ای در بانک ملی -

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه مهمترین دغدغه جوانان را مسئله اشتغال و کارآفرینی بشمرد و کفت: طبق دستور رئیس جمهور و رئیس بانک مرکزی باید بانک ها در استان گیلان و شهرستان آستانه اشرفیه نهایت همکاری را کنند تا با ارائه تسهیلات به رفع بیکاری جوانان کمک کنند و نباید از جوانانی که دنبال کار آفرینی هستند ضامن های مختلف نخواهند.

     یونس محمودی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه مدیران شهرستان حلقه های حمایتی جوانان در جامعه هستند، اظهار کرد: هدف کارگروه جوانان نگاه حمایتی به جوانان و‌حل مشکلات و مسائل آنان است و این روند ادامه دارد.

    وی جوانان را قشر تصمیم ساز کشور دانست و گفت: در دوران کرونا، برف و به ویژه دفاع مقدس جوانان کشور حضوری فعال داشته و بسیار تصمیم ساز و تاثیر گذار بودند ولی لازمه انجام این کار حمایت و نگاه ویژه مسوولان به جوانان است.

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با اذعان به اینکه مسوولان باید جوانان را جزئی از قشر تصمیمم ساز جامعه بدانند، تصریح کرد: روسای ادارات باید به جوانان احترام بگذارند و اگر به آنان بی توجهی شود جامعه رو به پیشرفت نمی رود زیرا این افراد دارای ایده های مختلف و متنوع درعرصه های گوناگون هستند.

    محمودی با تاکید بر نقش موثر جوانان در دوران کرونا بیان کرد: در دوران کرونا بسیاری از جوانان آستانه ای گروه های جهادی تشکیل داده و به یاری نیازمندان شتافتند و این نقش در رزمایش مواسات بیشتر دیده شد زیرا ما در کشور و آستانه اشرفیه جوانان انقلابی داریم.

    وی مهمترین دغدغه جوانان را مسئله اشتغال و کارآفرینی بشمرد و کفت: طبق دستور رئیس جمهور و رئیس بانک مرکزی باید بانک ها در استان گیلان و شهرستان آستانه اشرفیه نهایت همکاری را کنند تا با ارائه تسهیلات به رفع بیکاری جوانان کمک کنند و نباید از جوانانی که دنبال کار آفرینی هستند ضامن های مختلف نخواهند.

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با تقدیر از زحمات متولیان حوزه ورزش و جوانان استان گیلان گفت: در طی این مدت اقدامات خوبی در رابطه با توسعه ورزش در شهرستان آستانه اشرفیه انجام شد ولی انتظار داریم که این نگاها نسبت به این شهرستان بیشتر شود زیرا جوانان ما دارای ظرفیت بسیار خوبی هستند.

    محمودی با اشاره به ظرفیت شهرستان آستانه اشرفیه در حوزه ورزش قهرمانی افزود: حضور سارا بهمنیار در المپیک توکیو نشان دهنده ظرفیت بالای این شهرستان در حوزه ورزش قهرمانی است فقظ این قشر از جامعه نیازمند توجه بیشتر هستند و در صورت انجام این کار قطعاً موفقیت های ورزشی در آستانه اشرفیه بیشتر می شود.

    در سال گذشته و توسط بانک ملی به ۵۶ زوج آستانه ای وام ازدواج ۳۰ میلیون تومانی اعطا شد.

    منبع: آستان خبر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.