سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی در بستر رودخانه پلرود رودسر / حفظ و حراست از محیط زیست و حیات وحش یک وظیفه ملی است
    24 اردیبهشت 1399 - 2:16
    شناسه : 171122
    0

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودسر از توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی که بدون مجوز در حال فعالیت در بستر رودخانه پلرود بود خبر داد.

    پ
    پ

    Negar 20200513 013307 - توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی در بستر رودخانه پلرود رودسر / حفظ و حراست از محیط زیست و حیات وحش یک وظیفه ملی است - علی محمدپور

    به گزارش رسانه خبری بامردم ؛علی محمدپور، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر گفت: ماموران یگان حفاظت این شهرستان در حین انجام گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت و پایش رودخانه‌های شهرستان به یک دستگاه بیل مکانیکی که بدون مجوز در حال فعالیت در یکی از شاخه‌های فرعی رودخانه پلرود در بخش رحیم آباد بود، برخورد کردند که بلافاصله با اخذ دستور ویژه قضایی و با هماهنگی نیروی انتظامی با توقیف بیل مکانیکی از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

    او افزود:  پرونده تخلف این عامل برداشت غیر مجاز شن و ماسه از بستر رودخانه پلرود برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است.

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر گفت: باتوجه به فصل تخم ریزی ماهیان استخوانی در رودخانه‌ها و اطلاع رسانی‌های قبلی، هر گونه فعالیت صیادی یا برداشت از بستر رودخانه ممنوع است.

    علی محمدپور با بیان اینکه حفظ و حراست از محیط زیست و حیات وحش یک وظیفه ملی است،  تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی می توانند موضوع را به اداره محیط زیست و یا مرکز فووریت های پلیس ۱۱۰اطلاع دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.