جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اولویت با کدام دانشجویان است؟
    28 اردیبهشت 1399 - 6:17
    شناسه : 171221
    0

    وزیر علوم با تشریح برنامه‌های این وزارتخانه برای بازگشایی دانشگاه‌ها از ۱۷ خردادماه گفت: دانشگاه‌ها برحسب شرایط خود اختیار برنامه‌ریزی را دارند اما اولویت با تحصیلات تکمیلی است.

    پ
    پ

    غلامی وزیر علوم - اولویت با کدام دانشجویان است؟ - بازگشایی دانشگاه ها

    منصور غلامی درباره جزئیات بازگشایی دانشگاه‌ها از ۱۷ خرداد گفت: مجوز ستاد مدیریت کرونا کلی است و در هیچ موردی اجبار نمی‌کند. این مجوز تا زمانی قابل انجام است که وزارت بهداشت شرایط را برای ادامه کار مناسب بداند.

    وی ادامه داد: دانشگاه‌ها برحسب شرایط خود، اختیار برنامه ریزی برای تعیین ترتیب و اولویت شروع ارائه خدمات را دارند که ترجیحاً با دوره‌های تحصیلات تکمیلی خواهد بود.

    وزیر علوم افزود: هر دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی، برنامه خاص خود را خواهد داشت. برنامه ریزی ها باید در جهت تکمیل و اتمام نیمسال تحصیلی باشد.

    وی درباره ادامه روند آموزش مجازی نیز گفت: آموزش مجازی همچنان در اولویت است و تا حدامکان و تا پایان ترم باید ادامه داشته باشد.

    غلامی تصریح کرد: تغییر در زمانبندی برنامه‌ها و طولانی‌تر شدن دوره نیمسال تحصیلی جاری، یکی از راهکارهای کاهش تراکم حضور دانشجویان در محیط‌های آموزشی است.

    وی افزود: معاونت آموزشی وزارت علوم دیدگاه‌ها و راهبردهای کلی خود را در این زمینه به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد کرد.

    وزیر علوم گفت: در بخش رفاهی هم تاکید قطعی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که در مدت باقیمانده تا روز آغاز فعالیت‌ها، هماهنگ با بخش آموزشی برنامه ریزی خواهد شد.

    همشهری آنلاین

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.