×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

حجت‌الاسلام حسن روحانی - دستور بورسی روحانی به وزیر اقتصاد؛ بازار سرمایه به یک تعادل اطمینان بخش برسد - اقتصاد

حجت‌الاسلام حسن روحانی روز جمعه درگفتگو با فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارائی پس از استماع گزارش وی درباره اقدامات و برنامه های این وزارتخانه در راستای ساماندهی بازار سرمایه گذاری و بورس در کشور تاکید کرد: باید تلاش کنیم بازار بورس و سرمایه به یک تعادل اطمینان بخش برسد تا مردم با خیالی آسوده برای سرمایه گذاری در این عرصه اطمینان کامل داشته باشند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: باید از طریق فروش اوراق مالی اسلامی برای تامین مالی طرح های عمرانی کشور برنام ریزی و اقدام کنیم.

روحانی با اشاره به اینکه باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا همواره امکان عرضه سهام شرکت های سودده در بورس فراهم باشد، اظهار داشت: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق از بازار سرمایه به مردم و استفاده صحیح و مطمئن آنها از این بازار بسیار حائز اهمیت است و می تواند موجب توسعه کشور و افزایش سرمایه مردم شود.

فرهاد دژپسند نیز در این گفتگو گزارشی از روند روش سهام صندوق واسطه گری مالی یکم و برنامه های وزارت اقتصاد و دارائی در زمینه آزادسازی بخشی از سهام عدالت و اقدامات این وزارتخانه در راستای توسعه بازار سرمایه و بورس و تقویت حضور مردم در این عرصه به رئیس جمهور ارائه کرد./تسنیم

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.