سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رومینا می گفت من را با خودت ببر
    07 خرداد 1399 - 22:51
    شناسه : 171580
    0

    بهمن خاوری می‌گوید پدر رومینا مخالف ازدواج آن‌ها بوده و رومینا خواسته او را با خودش ببرد چرا که پدرش رومینا را آزار می‌داده است.

    پ
    پ

    بهمن خاوری - رومینا می گفت من را با خودت ببر - بهمن خاوری

    در چند روز اخیر خبر قتل رومینا اشرفی دختر ۱۴ ساله گیلانی به دست پدرش در صدر اخبار قرار گرفته است. خبری که به شدت باعث جریحه دار شدن افکار عمومی شد و باعث شد بحران‌ قتل‌های ناموسی دوباره بر سر زبان‌ها بیفتد.

    سونیا قنبری خبرنگار گیل خبر و «فراز» به محل وقوع حادثه رفته و با «بهمن خاوری» پسر همراه با رومینا در فرار از خانه و پدرش «روح‌الله خاوری» گفت‌وگو کرده است.

    بهمن خاوری می‌گوید پدر رومینا مخالف ازدواج آن‌ها بوده و رومینا خواسته او را با خودش ببرد چرا که پدرش رومینا را آزار می‌داده است.

    روح‌الله خاوری نیز می‌گوید رومینا بارها گفت مرا به پدرم تحویل ندهید مرا می‌کشد اما کسی حرف او را نشنید.

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “رومینا می گفت من را با خودت ببر”
    1. وای به حال ما !!!!!
      دست درازی یک سنی به دختر شیعه ی حضرت مرتضی علی ؟؟؟؟
      والله اگر خدا از این بی غیرتی ما بگذره ، حضرت علی نخواهد گذشت .
      باید خون گریه کنیم ……..

      پاسخ
    2. سلام قاتل رومینا اسدی زیگموند فروید است که برمبنا نظرات فروید همه افعال و اعمال انسانها تابع غریزه جنسی انسان ها می باشد قاتل رومینا رسانه و شبکه های اجتماعی وسلبریتی های هستند که نظریات فروید را تبلیغ می کنند من نمی خواهم قتل رومینا اسدی را بی اهمیت جلوه دهم و خواستار شدید ترین مجازات برای قتلل رومینا اسدی هستم ولی در دنیا رومیناهای زیادی توسط نظام سلطه کشته شده کشته میشونند و کشته خواهند شد چرا سلبریتی ها در برابر کشتار وحشیانه زنان مظلوم و کودکان مظلوم فلسطین و یمن ساکت هستند و کوچکترین اعتراضی از این رسانه های فمنیست و مدعی آزادی بیان دیده نمیشود؟

      پاسخ
    3. سلام قاتل رومینا اسدی زیگموند فروید است که برمبنا نظرات فروید همه افعال و اعمال انسانها تابع غریزه جنسی انسان ها می باشد قاتل رومینا رسانه و شبکه های اجتماعی وسلبریتی های هستند که نظریات فروید را تبلیغ می کنند من نمی خواهم قتل رومینا اسدی را بی اهمیت جلوه دهم و خواستار شدید ترین مجازات برای قتل رومینا اسدی هستم ولی در دنیا رومیناهای زیادی توسط نظام سلطه کشته شده کشته میشونند و کشته خواهند شد چرا سلبریتی ها در برابر کشتار وحشیانه زنان مظلوم و کودکان مظلوم فلسطین و یمن ساکت هستند و کوچکترین اعتراضی از این رسانه های فمنیست و مدعی آزادی بیان دیده نمیشود؟

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.