×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

ایرج حریرچی - شیوع کرونا در ۵ استان صعودی شد - حریرچی

دکتر ایرج حریرچی در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره وضعیت برخی استان‌های کشور از لحاظ شیوع کرونا گفت: در استان سیستان و بلوچستان، به‌خصوص در پهنه جنوبی استان و در استان خوزستان و هرمزگان ما روند افزایشی را شاهد هستیم.

وی هشدار داد: شیوع کرونا در استان خوزستان از میزان متوسط کشوری بالاتر است و هنوز در استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان به متوسط کشوری نرسیده‌ایم ولی روند صعودی است.

حریرچی ادامه داد: متاسفانه در استان کرمانشاه و مازندران نیز چنین وضعیتی را داریم و خواهش ما از مردم این استان‌ها این است که رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اصول بهداشت فردی بیشتر و جداشدن از برخی رسوم مانند دید و بازدیدها را داشته باشند و مسئولان این استان‌ها با اجازه رئیس جمهور باید تصمیمات منطقه‌ای برای این استان‌ها اتخاذ کنند؛ ما نیز باید با انجام غربالگری و تست بیشتر و تعقیب افراد دارای تماس نزدیک، حداکثر شناسایی موارد جدید و کم‌علامت‌ را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم همکاری و به این نکته توجه کنند که باتوجه به روند نزولی کشور نباید تصور کنیم که می‌توانیم رفتار خود را تغییر دهیم؛ رفتار چندماه آینده ما باید مطابق با شروع کرونا و منطبق بر حداکثر فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت مسائل بهداشت فردی باشد./تسنیم

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.