×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سینما - تشریح جزئیات بازگشایی سینماها از ابتدای تیرماه - بازگشایی سینماها

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی درباره بازگشایی سینما‌ها در برنامه «هفت» گفت: از اول تیرماه قرار است سینما‌ها با ضوابطی که ستاد ملی کرونا تایید کرده و با ۵۰ درصد ظرفیت بازگشایی شوند. عمده این قوانین رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که نحوه سانس بندی، نحوه ورود و خروج در ۱۵ بند تدوین می شود.
نجفی ادامه داد: کسانی که اعضای خانواده هستند در کنار هم می‌نشینند و سایر افراد با فاصله زمانی که می خواهند بلیط خریداری می کنند. سازوکار‌های نظارتی و اجرایی هم توسط ادارات ارشاد در شهر‌ها انجام می شود.

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی افزود: تمام پیش بینی‌ها و همه موارد رعایت می شود؛ فاصله سانس‌ها بیشتر شده تا ضد عفونی کردن سالن‌ها درست انجام شود و همه با خیال راحت به سینما‌ها بیایند و چرخه اکران به خوبی حرکت کند.

مسعود نجفی درباره کمیت فیلم‌ها گفت: از اول تیرماه ۷ فیلم اکران می شود؛ ۵ فیلم که از اسفند اکرانشان متوقف شد و فقط ۲ فیلم جدید روی پرده خواهد رفت که به زودی نامشان اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی تاکید کرد: درمورد محرومیت ۶ ماهه فیلم‌ها در صورت انصراف از اکران، آیین نامه به صراحت گفته که اگر فیلمی قرارداد منعقد کند و بعد از قرار داد بگوید اکران نمی کنیم محرومیت ۶ ماهه دارد.

نجفی درباره وضعیت اکران آنلاین گفت: اکران آنلاین ادامه می‌یابد به‌خصوص که ۴۰ فیلم در صف اکران آنلاین هستند و به نظر می‌رسد اکران آنلاین همزمان با اکران سراسری با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.