جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انسجام و عزم ملی برای مقابله با کرونا تقویت شود/ همدلی مردم با مسئولان، هنرمندانه تبلیغ و اطلاع رسانی شود
    31 خرداد 1399 - 21:49
    شناسه : 172682
    0

    استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تقویت انسجام و عزم ملی برای مقابله با کرونا و تبیین اهمیت قرار گرفتن همگان در یک صف برای مبارزه با این بیماری گفت: باید همدلی مردم با مسئولان در جریان مدیریت این ویروس ، هنرمندانه تبلیغ و اطلاع رسانی شود.

    پ
    پ

    0 - انسجام و عزم ملی برای مقابله با کرونا تقویت شود/ همدلی مردم با مسئولان، هنرمندانه تبلیغ و اطلاع رسانی شود - ارسلان زارع

    دکتر ارسلان زارع عصر امروز (شنبه) در دیدار مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی استان، مناسبت اول تیرماه که سالگرد صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی است؛ را گرامی داشت و افزود: بازخوانی وقایع تاریخی که منجر به صدور این فرمان از سوی معمار کبیر انقلاب شد؛ نشانگر آن است نهادها و ارگان‌هایی که بتوانند هریک به‌نوعی مروج آرمان های فرهنگی و دینی ما باشند؛ واجد اهمیت هستند.

    وی سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، سازماندهی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی – مردمی را گویای رسالت بزرگی دانست که بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی گذاشته شده و ادامه داد: اهمیت و ضرورت وجود این نهاد در کلام رهبری معظم، در گام دوم انقلاب نیز مشهود است.

    استاندار گیلان اظهار داشت: امروز کمتر کسی است که به اهمیت جنگ نرم و لزوم صف آرایی در این جبهه واقف نباشد و امر تبلیغ یکی از مهمترین جنگ افزارها در این نبرد است‌.

     وی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر صحنه گردانی این جنگ، توسط امپراتوری رسانه ای دنیای استکبار برای ضعیف نشان دادن نظام اسلامی ایران انجام می شود که یکی از نمونه های آشکار آن را در جریان مدیریت کرونا شاهد بوده و هستیم و البته ، هیچوقت هم موفق نبوده اند.

    دکتر زارع با یادآوری سیاست شفافیت، صداقت و مشارکت جویی اجتماعی در مقابله با کرونا در ایران گفت: اتخاذ این رویکرد با موفقیت هم همراه شد حال اینکه در کشورهای مدعی حقوق بشر ، همگان دیده اید که بعنوان نمونه برای مدیریت بیماری ، اهمیتی در خصوص میانسالان و بویژه پیران جامعه قائل نشدند.

    وی توجه به کرامت انسانی، قداست نهاد خانواده و توجه به نقش آن در تعالی جامعه را از رویکردهای مورد توجه در نظام تصمیم گیری ایران اسلامی ذکر کرد.

    وی در ادامه سخنانش اقدام خودجوش و مردمی گروه هایی که فداکارانه گام در عرصه نهادند و بخشی از نیازهای روز جامعه به اقلام بهداشتی را تامین کردند؛ از مهمترین کمک هایی ذکر کرد که در کشور و نیز گیلان در جریان مقابله با کرونا صورت گرفت.

    دکتر زارع با یادآوری برگزاری نشست هم اندیشی ستاد استانی مدیریت کرونا با نمایندگان پرشماری از هیأت های مذهبی، کانون‌های قرآنی، مساجد و گروه های جهادی در سالن غدیر استانداری گفت: با تاسی از بیانات رهبر معظم انقلاب؛ بر ضرورت عزم همگانی و ملی و قرار گرفتن همه در یک صف برای مبارزه و مقابله با این بیماری طبق توصیه های کارشناسان تأکید کردم.

    وی این تشکل های مردمی دین باور و نیز خیران را در جمع آوری کمک های مومنانه کوشا عنوان و اضافه کرد: معتقدم راهبرد تبعیت یکپارچه از نظرات کارشناسی ستاد ملی کرونا و همدلی کم‌نظیری که قشرهای مختلف مردم عزتمند ما در این ارتباط نشان دادند؛ مهمترین عامل موفقیت کشورمان در مهار بیماری کویید ۱۹ است.

     به گفته دکتر زارع؛ امروز هم همچنان نیازمند استمرار این همکاری ها از سوی آحاد شهروندان هستیم.

    وی همچنین ارتباط تصویری رهبر انقلاب با ستاد ملی کرونا و اینکه معظم له عملکرد ملت و مسئولان را «حرکتی جهادی، عظیم و افتخارآمیز» خواندند؛ یادآور شد و گفت: صحنه هایی که از آن به ” افتخارات ملی ” تعبیر شد باید هنرمندانه تبیین شود.

    وی افزود: بر این اساس به اهمیت تبلیغ و اطلاع رسانی مطابق با ارزش های دینی جامعه پی می‌بریم و باید فعالیت های تبلیغی با استفاده از هنر و توجه به سلایق مختلف جامعه، مدنظر قرار گیرد.

    استاندار گیلان در خاتمه سخنانش گفت: به یاد داشته باشیم امروز آنچه ما را در مقابله با دشمنان دیرپای انقلاب و نظام اسلامی و نیز کرونا که دشمن جدید و ناشناخته است، پیروز می کند؛ حفظ انسجام و وفاق ملی است.

    در این دیدار حجت الاسلام مهدوی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده این نهاد ، ارائه و برنامه های سال جاری را بیان کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.