×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

تجمع پرستاران گیلانی در اعتراض به قرارداد 89 روزه علوم پزشکی گیلان - تجمع پرستاران گیلانی در اعتراض به قرارداد 89 روزه علوم پزشکی گیلان -

جمعی از پرستارانی که همزمان با آغاز شیوع بیماری کرونا از اسفند سال گذشته در بیمارستانهای گیلان خدمت رسانی می کردند، در اعتراض به وعده های دانشگاه علوم پزشکی در مقابل ساختمان ریاست این دانشگاه تجمع کردند.

این پرستاران می گویند که همزمان با شیوع کرونا در گیلان با توجه به کمبود نیروی پرستاری در بیمارستانها، شرکت آوای سلامت از طرف دانشگاه علوم پزشکی طی فراخوانی خواستار حضور نیروهای داوطلب پرستاری در بیمارستانهای گیلان شد که پرستاران گیلانی از آن استقبال نکردند.
با توجه به کمبود شدید نیروی انسانی، دانشگاه علوم پزشکی طی فراخوان دیگری قرارداد ۸۹ روزه با پرستاران را مطرح کرد که باز هم مورد قبول انها قرار نگرفت.در نهایت دانشگاه قرارداد دیگری مطرح کرد با عنوان نیروهای شرکتی با همه مزایای دولتی که اینبار مورد قبول پرستاران واقع شد.

پس از طرح این قرارداد بیش از ۵۵۰ نفر از پرستاران بلافاصله در بیمارستانهای گیلان مستقر و مشغول به خدمت رسانی شدند. حال بعد از گذشت حدود ۴ ماه که وضعیت بیماران کرونایی در استان بهبود پیدا کرده و تقریبا به حالت مناسبی در آمده است، دانشگاه علوم پزشکی با نقض وعده های خود از انعقاد قرارداد با پرستاران امتناع کرده و تنها قرار داد ۸۹ روزه بدون مزایای دولتی را مطرح می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.