جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • استیضاح روحانی را کلید بزنید/ ظریف و روحانی باید محاکمه شوند
    15 تیر 1399 - 15:35
    شناسه : 173226
    0

    نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات کنونی نتیجه سیاست های آقای روحانی و تیم همراهش به شمار می رود، خاطرنشان کرد: آقای قالیباف؛ نشستن و گوش دادن به حرف های وزرا بی ثمر است، استیضاح رئیس جمهور را کلید بزنید.

    پ
    پ

    نقدعلی - استیضاح روحانی را کلید بزنید/ ظریف و روحانی باید محاکمه شوند -

    به گزارش «بامردم» به نقل از خانه ملت، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به ماده ۱۵۲ قانون اساسی، گفت: تذکرات مربوط به وزیر امور خارجه مثنوی هفتاد من است، باید محکمه‌ای باشد، قاضی عادلی باشد و نه فقط آقای ظریف بلکه رئیس جمهور را به خاطر خیانت‌هایی که به مملکت کرده، محاکمه کند.

    وی خطاب به رئیس قوه مقننه، اظهار کرد: سیاست‌های آقای ظریف در برجام مشهود است؛ برجامی که امضا شد به وجهی تنظیم شده که سیستم ماشه را برعلیه ما حاکم کرده است و این موضوع مخالف اصل ۱۵۲ قانون اساسی است؛ اصلی که تاکید بر اقتدار، عزت و عدم سلطه قدرت‌های خارجی در کشورمان را گوشزد می‌کند.

    نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای ظریف شرایط رهبر انقلاب را رعایت نکردند، همچنین پس از امضای برجام در روز اول اجرای این توافقنامه گفتند که تحریم‌ها برداشته می‌شود.

    نقدعلی ادامه داد: روشی که امروز مجلس در پیش گرفته ره به جایی نمی‌برد زیرا نشستن و شنیدن حرف‌های وزرا راهگشا نیست؛ دیگر روی نگاه کردن به چهره مردم را نداریم زیرا دلار ۲۱ هزار تومانی، سکه ۱۰ میلیون تومانی و مرغ ۲۰ هزار تومانی توانی برای پاسخگویی نگذاشته است.

    وی با اشاره به اینکه مشکلات کنونی نتیجه سیاست‌های آقای روحانی و تیم همراهش به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: آقای قالیباف؛ نشستن و گوش دادن به حرف‌های وزرا بی ثمر است، استیضاح رئیس جمهور را کلید بزنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.