شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اعزام تیم 5 نفره اطلاعات عمومی شهرداری لنگرود به مسابقه تلویزیونی “ایران”
    30 فروردین 1399 - 17:20
    شناسه : 173574
    0

    مهندس رجایی : برای نمایندگان اعزامی شهرستان لنگرود ، آرزوی توفیق و پیروزی دارم / همچون همیشه حمایت از جامعه علم و هنر ، بصورت مستمر و با برنامه خواهد بود.

    پ
    پ

    photo ۲۰۲۰ ۰۴ ۱۷ ۲۱ ۲۵ ۴۸ - اعزام تیم 5 نفره اطلاعات عمومی شهرداری لنگرود به مسابقه تلویزیونی "ایران" -

    مسابقه تلویزیونی “ایران” با محوریت اطلاعات عمومی و در حوزه ایران شناسی که در شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران ، در حال ضبط است این هفته میزبان پنج میهمان لنگرودی است. جوانانی که در طول پنج سال اخیر و در کلیه مسابقات اطلاعات عمومی شهرستان لنگرود (از کی بپرسم؟ ) حضوری مستمر داشته و حائز رتبه های برتر شده اند و اینک پا را فراتر از مرزهای شهرستانی و استانی نهاده و در یک رقابت علمی کشوری ، توان علمی خود را در بوته آزمون نهاده اند و به مصاف رقبایی خواهند رفت که از سراسر کشور به تهران آمده تا توان علمی و ذهنی خویش را متجلی نمایند.

    یقینا این حضور جوانان لنگرودی در چنین رویداد علمی – فرهنگی ، چکیده و ماحصل برگزاری ممتد و با برنامه مسابقه اطلاعات عمومی است که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود در تابستان سال های اخیر در محلات مختلف شهر برگزار شده و مطمئنا با توجه به پتانسیل موجود ، نمایندگان لنگرود حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت و این حضور ، مسبب افزایش انگیزه در بین جوانان و نوجوانان لنگرودی و گرایش به بحث مطالعه و کتابخوانی خواهد بود که همیشه یکی از دغدغه های فرهنگی اجتماعی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود بوده است.

    ❗️اسامی نفرات اعزامی تیم شهرداری لنگرود :
    1- زمان رضایی
    2 – مهدی صابری
    3 – احد ندافپور
    4 – محمدرضا علیزاده
    5 – سید امیرحسین میرحق جو

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.