×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

پایان شایعات درباره دستگیری مقام بلندپایه ارتش - پایان شایعات درباره دستگیری مقام بلندپایه ارتش /بازدید دریادار سیاری از صنایع تانک سازی شهید زرهرن -

از شایعه تا واقعیت: طی روزهای گذشته شایعه گسترده‌ای مبنی بر دستگیری امیر سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی منتشر شده بود.

علاوه بر این که شایعه در روزهای گذشته تکذیب شد صبح امروز نیز وی در مراسم رونمایی از چند طرح ضد کرونایی ارتش حضور پیدا کرد تا عملا چنین شایعه‌ای را تکذیب کند.

برخی کاربران و رسانه‌های ضدانقلاب که این روزهاحمله به تفاهم نامه ایران و چین را در دستور کار خود قرار دادند، این متن خیالی را دلیل ادعای خود عنوان کرده بودند.

t3 1595661408 5431037 - پایان شایعات درباره دستگیری مقام بلندپایه ارتش /بازدید دریادار سیاری از صنایع تانک سازی شهید زرهرن -

  بازدید دریادار سیاری از صنایع تانک سازی شهید زرهرن

معاون هماهنگ کننده ارتش همچنین از مرکز بهینه سازی، نوسازی و ساخت قطعات شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش صبح شنبه با حضور در مرکز بهینه‌سازی، نوسازی و ساخت قطعات شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش(نزاجا) از این مجموعه بازدید کرد.

دریادار سیاری در این بازدید از خط بازسازی و اورهال تانک اسکورپیون، خط بازسازی و اورهال تانک چیفتن و تانک تی ۷۲ بازدید به عمل آورد.

همچنین رئیس ستاد ارتش در این بازدید از مجموعه تولید مواد ضدعفونی و ماسک کارخانجات شهید زرهرن بازدید کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.