×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر

artpalet - کارگاه‌های آموزش مجازی هنرهای تجسمی در وب‌سایت "آرت‌پالت" - "آشنایی با مدیوم‌های نقاشی

وب‌سایت “آرت‌پالت” به تازگی مجموعه‌ای از فیلم‌های آموزشی هنرهای تجسمی را در دسترس مخاطبان علاقه‌مند قرار داده است.

در اولین مجموعه از این آموزش‌ها که در فضای کارگاهی و به شکلی روش‌مند تهیه شده، هنرجویان روند اصولی و علمی طراحی را در خلال تمرین‌هایی عملی تجربه می‌کنند و در ادامه قادر به دنبال کردن مباحث پیشرفته و تکمیلی طراحی در این وبسایت خواهند بود.

آرت‌پالت همچنین در بخشی دیگر از این آموزش‌ها، دوره‌هایی را با عنوان آشنایی با مدیوم‌های نقاشی” به مخاطبان علاقه‌مند ارائه کرده که اولین مجموعه از این عنوان به آموزش مدیوم‌های اصلی نقاشی چون نقاشی با رنگ روغنی، مداد رنگی، پاستل و آبرنگ اختصاص دارد.

شایان توجه است؛ آرت‌پالت این آموزش‌ها را به شکلی دسته‌بندی کرده که دوره‌های مقدماتی و پیشرفته هر یک از کارگاه‌های یاد شده، برای علاقه‌مندان به فراگیری این آموزش‌ها به آسانی قابل شناسایی باشد.

این مجموعه قصد دارد تا آموزش‌های ارائه شده، علاوه بر کاربردی بودن، اصول و بنیان‌های هنرهای تجسمی را نیز به علاقه‌مندان انتقال دهد. بر این اساس؛ این آموزش‌ها نه‌تنها برای دنبال‌کنندگان هنرهای تجسمی، بلکه برای عموم علاقه‌مندان کنجکاو این هنرها نیز می‌تواند مفید و قابل استفاده باشد.

علاقه‌مندان به فراگیری آموزش هنرهای تجسمی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت آرت‌پالت به نشانی  www.artpalet.ir به مجموعه آموزش‌های یاد شده دسترسی داشته باشند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.