×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
محمدجواد همدانی نژاد

Negar 20200804 202134 - مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان: بیشترین خسارت بارش های اخیر به بخش کشاورزی وارده شده است - استانداری گیلان

امیر مرادی عصر امروز در جریان بازدید از مرمت و بازسازی پل تخریب شده رانکوه که براثر بارش باران اخیر دچار آسیب شده است در گفتگو با خبرنگار ما گفت: حدود ۳۷۰ میلی متر باران طی شبانه روز گذشته در املش باریده که بی سابقه است.

وی با بیان اینکه از این میزان ۲۰۰ میلی متر تنها در سه ساعت باریده که بی سابقه است، افزود: این بارش‌ها سبب جاری شدن سیل در منطقه رانکوه و ایجاد مشکل در تردد مردم از روی پل آبنمای این منطقه شد.

مدیرکل بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه این موضوع سبب شد تا تردد حدود چهار هزار نفر از اهالی منطقه با مشکل مواجه شود، گفت: با توجه به قولی که اهالی منطقه برای رفع این مشکل در کوتاه‌ترین زمان داده شد با بسیج امکانات راهداری، فرمانداری و بخشداری موفق شدیم در مدت ۲۴ ساعت این مشکل راه برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: مقرر شده در کنار این پل، یک پل فلزی دیگر نیز نصب شود تا مشکل اهالی برای تردد در مواقع ضروری با مشکل مواجه نشود.
مرادی در ادامه با اشاره به حجم بالای خسارت‌های ناشی از بارش شدید باران روز گذشته در استان گیلان، افزود: البته با تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده تلاش می‌شود که مشکلات ناشی از بارش باران در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.

مدیر کل بحران استانداری گیلان با بیان اینکه بیشترین خسارت به حوزه کشاورزی وارده شده است، گفت: متأسفانه بارش باران به مزارع برنج استان خسارت جدی وارده کرده و کارشناسان در حال برآورد میزان خسارت هستند.
مرادی با اشاره به حضور نیروهای راهداری در این مناطق برای برطرف کردن مشکلات، گفت: در شهرستان شفت نیز ۱۰۰ میلی متر بارش گزارش شده و این بارش‌ها در منطقه امامزاده ابراهیم مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: همچنین در انزلیِ تالش، اسالم رضوانشهر نیز بارش ۱۰۰ میلی متری باران سبب ایجاد خسارت و مشکلاتی برای تردد مردم ایجاد کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.