شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حفظ سهام عدالت و دریافت کارت اعتباری نقدی
    19 مرداد 1399 - 16:32
    شناسه : 174431
    0

    با خبرعیدانه دولت به سهامداران سهام عدالت مبنی برآزادسازی ۳۰درصد دوم سهام عدالت در روز عیدغدیر , جنب و جوشی دوباره میان سهامداران این سهام ارزشمند شکل می گیرد.

    پ
    پ

    عدالت - حفظ سهام عدالت و دریافت کارت اعتباری نقدی -

    درمرحله اول این واگذاری ها , برخی از سهامداران ترجیح دادند سهامشان را به پول نزدیک تر کنند و با وکالت به بانک های عامل , سهمشان را فروختند.

    رخداد مثبت بورس و تمایلات شدید سرمایه گذاران به بازار سرمایه سبب شد این سهم در همان روزهای نخست به سهمی ارزشمند مبدل شود . بااین روند رو به رشد بازار بورس شاید سهامدارانی که 30 درصد اولیه را واگذار کردند امروز اگر به روز واگذاری برگردند تصمیمشان را تغییر دهند .

    در حال حاضر بانکها نیز به دنبال راهکار تازه ای برای سهامداران و حمایت از استمرار سهامداری و حفظ این دارایی ارزشمند و در عین حال دسترسی به نقدینگی مورد نیازشان هستند . به طور مثال بررسی ها نشان می دهد بانک تجارت در حال آماده سازی راهکاری ساده برای این سهامداران است تا بتوانند در این بانک از طریق توثیق سهامشان , کارت اعتباری مرابحه دریافت کنند .
    پربیننده ترین

    با این روش سهامدار علاوه بر حفظ سهمشان که پیش بینی افزایش ارزش آن بسیار زیاد است، می تواند از مزایای دسترسی به نقدینگی آنی و دریافت کارت اعتباری مرابحه بدون نیاز به ضامن در فرایندی سهل و آسان بهره مند شوند.

    بادرنظر گرفتن گرایش مثبت بازار به سهام عدالت که اغلب شامل سهام ارزنده بانک ها و شرکت هاست , به نظر می رسد در آزادسازی مرحله دوم سهامداران سهام عدالت با انتخاب مناسب بتوانند مسیر بهتری را برای آینده مالی سهامشان رقم بزنند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.