جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پرداختن به معضلات استان اولویت رسانه ها باشد
    21 مرداد 1399 - 14:22
    شناسه : 174473
    0

    مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پرداختن به موضوعات و معضلات استان باید از اولویت های رسانه ها باشد، تصریح کرد: نگاه فضای مجازی به معضلات استان، نگاهی مسئله محور است و در این راستا رسانه های استان می توانند کمک کننده باشند.

    پ
    پ

    مسئول مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان - پرداختن به معضلات استان اولویت رسانه ها باشد -

    سجاد ستوده پیش از ظهر امروز با حضور در خبرگزاری ایسنا ضمن گرامیداشت روز خبرنگار با اشاره به اهمیت فضای مجازی در جامعه امروز اظهار کرد: با توجه به افزایش کاربرد فضای مجازی در زندگی مردم و با توجه به اینکه نیاز است آسیب‌های مربوط به این فضا را در جامعه کاهش دهیم لذا باید به‌سمت آموزش سواد رسانه‌ای گام برداریم و همه مسئولان باید در این میان به وظایف خود عمل کنند.

    وی با بیان اینکه هدف اصلی رسانه‌های داخلی ناکام گذاشتن بیگانگان، حل مشکلات و مطالبات مردمی و حفظ امنیت اجتماعی است؛ گفت: امروز دشمن در جنگ روانی در تلاش است تا به صورت حرفه‌ای و انتشار اخبار دروغ و شایعه، مخاطبان خود را جذب کند که می‌طلبد در این زمینه رسانه‌های داخلی با هوشمندی و قلم تاثیرگذار خود، دشمن را در این زمینه ناکام کنند.

    مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پرداختن به موضوعات و معضلات استان باید از اولویت های رسانه ها باشد، تصریح کرد: نگاه فضای مجازی به معضلات استان؛ نگاهی مسئله محور است و در این راستا رسانه های استان می توانند کمک کننده باشند.

    ستوده با بیان اینکه یکی از گام‌های مهم در کاهش آسیب‌های فضای مجازی توجه به سواد رسانه‌ای است، افزود: با توجه به ضریب نفوذ فضای مجازی امروز نیازمند توجه به سواد رسانه‌ای در بین عموم جامعه هستیم.

    وی با بیان اینکه فضای مجازی سپاه قدس گیلان آمادگی تعامل با رسانه های استان در حوزه های مختلف را دارد گفت: رسانه‌ها و فضای مجازی بازوان قوی در زمینه حل بسیاری از مشکلات جامعه هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.