×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

شهردار رشت در دیدار با پیشکسوتان مطبوعات استان گیلان 1 - بی سابقه ترین پروژه ها در رشت هم اکنون در دست اجرا است / به عنوان شهردار رشت بیش از همه به سلامت شهروندان می اندیشم - rasht

به گزارش «بامردم» به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در این نشست دکتر احمدرمضانپور رئیس شورای اسلامی شهر رشت، مهندس محمدحسن عاقل منش، فاطمه شیرزاد و محمدحسن علیپور از اعضای شورای اسلامی شهر رشت، دکتر حاج محمدی را همراهی می کردند.

شهردار رشت در جلسه یاد شده با اشاره به مجموعه اقدامات شهرداری در زمینه های مختلف گفت: به اصلی ترین چیزی که به عنوان شهردار رشت می اندیشم سلامتی و تندرستی شهروندان است و به همین دلیل از ابتدای فعالیتم در این شهر تمرکز خودم را روی مدیریت پسماندها گذاشتم.

بهسازی دفنگاه زباله های سراوان، پیگیری اجرای تصفیه خانه شیرابه زباله ها، دیوار محافظتی تصفیه خانه، افزایش ظرفیت کارخانه کود آلی و اجرای پروژه زباله سوز از عمده پروژه های ما در حوزه حفاظت محیط زیست شهری بوده است که نشان علاقه من به عنوان شهردار رشت به این موضوعات دارد.

شهردار رشت در دیدار با پیشکسوتان مطبوعات استان گیلان 2 - بی سابقه ترین پروژه ها در رشت هم اکنون در دست اجرا است / به عنوان شهردار رشت بیش از همه به سلامت شهروندان می اندیشم - rasht

دکتر ناصر حاج محمدی سپس از خبرنگاران خواست تا به بازدید از این پروژه ها بروند و ادامه داد: قرارداد تصفیه خانه سال ۹۵ امضا شده بود اما جدی گرفته نشد و با پیگیریهای شبانه روزی من به نتیجه رسید و حالا قرار است در هفته دولت افتتاح شود.

وی افزود: در طول ۴۰۰ روز خدمتم در شهر رشت ۲۱۳ بار به سراوان رفتم و حضور من در هربار در دفاتر آنها ثبت شده است و بسیاری از مقامات را برای پیگیری پروژه برای بازدید به سراوان دعوت کردم.

شهردار رشت سپس خاطر نشان کرد: با اجرای این پروژه شیرابه زباله با “بی او دی” و “سی او دی” هفتاد به زیر پنج می رسد و یکی از منابع آلایندگی اصلی رودخانه های رشت رفع می شود.

وی ادامه داد: پروژه زباله سوز رشت که قراردادش در سال ۹۲ امضا شده بود خدا را شکر در دوره شهرداری من اجرایی شده و ان شاءالله ظرف دو سال ساخته می شود.

شهردار رشت گفت: ثبات و آرامش برای جذب سرمایه گذار بسیار مهم است. ما سرمایه گذار برای اجرای پروژه بزرگ گیل لند آوردیم حالا چرا باید از رشت فراری شود؟

وی به ساخت المان برای میدان گیل و میدان امام حسین هم اشاره کرد و گفت: به زودی این المانها در این دو میدان نصب می شوند، اما شما به عنوان جامعه رسانه ای چرا تا حالا در این زمینه از شهرداران پیشین مطالبه گری نکرده اید؟

شهردار رشت به همراهی دکتر نوبخت با تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای رشت اشاره کرد و گفت: ۹۱ میلیارد تومان از این اعتبار برای مدیریت پسماندها بوده و همچنین اظهار امیدواری کرد تا همکاری ایشان امسال هم تداوم یابد.

وی سپس به اجرای برخی پروژه های مهم از جمله درمانگاه هموفیلی، هدایت آبهای سطحی در مسیرهای باقیمانده، آسفالت معابر، اجرای یادمان دکتر حشمت طالقانی در محله چله خانه و … اشاره کرد و گفت: بی سابقه ترین پروژه ها در رشت هم اکنون در دست اجرا است.

شهردار رشت در دیدار با پیشکسوتان مطبوعات استان گیلان 3 - بی سابقه ترین پروژه ها در رشت هم اکنون در دست اجرا است / به عنوان شهردار رشت بیش از همه به سلامت شهروندان می اندیشم - rasht

شهردار رشت در تشریح این‌پروژه ها خاطر نشان کرد: یکسری پروژه هایی هستند که شورا اصرار دارد باید انجام شود مثل پروژه ژ۵، سرچشمه، هشت دی و…، یکسری پروژه ها با حضور قرارگاه خاتم الانبیا(ص) اجرا می شود که حضور این قرارگاه سازندگی برای رشت منشأ خیر و برکت است و بسیاری از پروژه های دیگر که شما جسته و گریخته در جریان هستید مثل پروژه تراموا که همه کارهای آن انجام شده و تنها منتظر مصوبه شورای عالی ترافیک هستیم.

شهردار رشت در پایان به مناسبت “روز خبرنگار” یادی از روزنامه نگار برجسته گیلان دکتر فائق نمود و گفت: چند روز پیش از فوت ایشان، وقتی که در بیمارستان گلسار بستری بودند به عیادت ایشان رفتیم. ایشان در حالی که چندین سرُم به دستشان وصل بود بلند شدند و به من گفتند: شما شهردار رشت هستید؟ گفتم: بله. با نگاهی بسیار ملتمسانه گفتند: فقط برای شهر رشت کار کن. من این جمله را همیشه به یاد دارم.

شهردار رشت در دیدار با پیشکسوتان مطبوعات استان گیلان 4 - بی سابقه ترین پروژه ها در رشت هم اکنون در دست اجرا است / به عنوان شهردار رشت بیش از همه به سلامت شهروندان می اندیشم - rasht

شهردار رشت در دیدار با پیشکسوتان مطبوعات استان گیلان 5 - بی سابقه ترین پروژه ها در رشت هم اکنون در دست اجرا است / به عنوان شهردار رشت بیش از همه به سلامت شهروندان می اندیشم - rasht

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.