جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عملکرد مدیران تنها معیار تغییر و جابجایی آنان خواهد بود
    26 مرداد 1399 - 23:43
    شناسه : 174652
    0

    فرماندار رشت با تاکید بر لزوم رویکرد مثبت مدیران جهت حل مشکلات مردم، گفت: عملکرد مدیران، تنها معیار ارزیابی و جابجایی آنان خواهد بود.

    پ
    پ

    WhatsApp Image 2020 08 16 at 22.34.49 - عملکرد مدیران تنها معیار تغییر و جابجایی آنان خواهد بود -

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی در جلسه پیگیری مشکلات عمرانی روستاهای بخش مرکزی رشت با اشاره به بازدیدهای صورت پذیرفته از مشکلات روستاهای این بخش، گفت: نتیجه این بازدید ها باید برای مردم ملموس باشد و ادارات موظف هستند در زمان مقرر، به تعهدات خود عمل کنند.

    وی با تاکید برلزوم حمایت از سرمایه گذاران به ویژه در بخش اشتغال روستایی، گفت: همه ادارات موظفند با همه توان و ابزارهای لازم از سرمایه گذاران و کارآفرینان حمایت کنند و اگر با مشکلی در این مسیر مواجه می شوند.

    فرماندار رشت با بیان اینکه رویکرد و نگاه مدیران باید در راستای رفع مشکل مردم باشد، افزود: با وجود کمبود اعتبارات در صورتی که اراده و پشتکار وجود داشته باشد بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود.

    مهندس فتح اللهی، عملکرد مدیران را تنها معیار ارزیابی آنان دانست و تصریح کرد: هر گونه جابجایی و تعویض مدیران شهرستانی بر مبنای شاخص های عملکردی انجام‌ خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.