شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افول قدرت پوشالی آمریکا نتیجه مقاومت ملت ایران است
    28 مرداد 1399 - 14:04
    شناسه : 174678
    0

    فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: افول قدرت پوشالی آمریکا در جهان نتیجه رشادت آزادگان و مقاومت ملت ایران است.

    پ
    پ

    قدس گیلان - افول قدرت پوشالی آمریکا نتیجه مقاومت ملت ایران است -

    سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در تماس تلفنی با تعدادی از آزادگان استان گیلان این افراد را نماد صلح‌طلبی ملت ایران دانست و اظهار داشت: آزادگان سرافراز کشور با مقاومت خود در تاریخ انقلاب ماندگار شدند و یاد و خاطره همه آنان را گرامی می‌دارم.

    فرمانده سپاه قدس استان گیلان افول قدرت پوشالی آمریکا را مورد تاکید قرار داد و عنوان داشت: یکی از نشانه‌های پیروزی همیشگی حق علیه باطل شکست هیمنه آمریکا در جهان است و امروزه حکام این کشور در برابر رشادت‌های شما و آزادگی و مقاومت ملت ایران شکست خورده‌اند.

    وی با بیان اینکه عزت، استقلال و سرافرازی جمهوری اسلامی مدیون خون پاک شهدا و مقاومت و ایستادگی آزادگان است خاطرنشان کرد: همه شهدا جایگاه ارزشمندی برای ما دارند اما در این بین سردار شهید سلیمانی از جایگاه ویژه‌ای در نزد همه برخوردار است.

    سردار عبدالله‌پور علت مقاومت آزادگان در سال‌های سخت اسارت را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: رژیم بعث عراق بدترین شکنجه‌ها را علیه نیروهای ایرانی اعمال می‌کرد اما آزادگان ما با ایمان مثال زدنی و ایستادگی بر سر آرمان‌های انقلاب و امام(ره) تمام سختی‌ها را تحمل کردند.

    فرمانده سپاه قدس گیلان بر ضرورت بیان سرگذشت آزادگان با استفاده از توان رسانه‌ها تاکید کرد و بیان داشت: آزادگان طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند و معرفی آنها به جامعه و ثبت و ضبط خاطراتشان ضروری است./تسنیم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.