جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • واکنش عضو کمیسیون برنامه و بودجه ‌مجلس به اظهارات نوبخت / عجولانه سخن نگویید ‌بازار ‌کالاهای اساسی ‌آشفته است
    28 مرداد 1399 - 14:13
    شناسه : 174680
    0

    عضو کمیسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه قیمت کالاها به‌صورت لحظه‌ای در حال افزایش است گفت: تصویب قانون مالیات بر خانه‌های خالی یکی از گام‌های مجلس برای ساماندهی بازار مسکن است.

    پ
    پ

    نژاد - واکنش عضو کمیسیون برنامه و بودجه ‌مجلس به اظهارات نوبخت / عجولانه سخن نگویید ‌بازار ‌کالاهای اساسی ‌آشفته است -

    جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم تلاش مجلس برای سروسامان دادن به بازار مسکن و از حالت آشفتگی خارج کردن آن را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: تصویب قانون اخذ مالیات از خانه‌های خالی یکی از گام‌هایی است که مجلس با عملیاتی شدن آن سعی دارد از مردم حمایت کند.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه در اثر اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی چند میلیون خانه خالی در کشور آزاد می‌شوند، عنوان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی در کشورمان حتی تا 2 هزار واحد خانه خالی در اختیار دارند و همه این افراد شناسایی شده‌اند.

    کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه به محض اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی در کشور سریعاً به حساب این دست از مالکان رسیدگی می‌شود، تصریح کرد: مجلس به عنوان قوه قانونگذار و نظارتی تمام تلاش خود را می‌کند تا با استفاده از ابزارهایی که در دست دارد به کمک قشرهای مختلف مردم برود.

    نماینده مردم رشت در مجلس موضع معاون رئیس جمهور که چند وقت قبل گفته بود ما به چهل سال قبل و عرضه کالابرگ بر نمی‌گردیم را نیز عجولانه خواند و در همین زمینه ابراز داشت: بازار عرضه کالاهای اساسی به شدت آشفته شده و مجلس سعی دارد این شرایط را ساماندهی کند.

    وی ارائه طرح تأمین کالاهای اساسی در این شرایط سخت اقتصادی را گامی در جهت پشتیبانی از قشرهای ضعیف جامعه و توزیع عدالت تلقی کرد و ابراز داشت: در حال حاضر گرانی کالاها به ویژه اقلام و مایحتاج اساسی مردم به شکل لحظه‌ای است و قیمت‌ها به سرعت در حال افزایش هستند.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر اینکه همکاری هر چه بیشتر وزارت صمت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی در این شرایط بسیار ضروری است افزود: مدرس خیابانی سرپرست سابق وزارت صمت نیز به علت ناتوانی در کنترل بازار نتوانست اعتماد نمایندگان را کسب کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.